رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی:

جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور به میزبانی اراک برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۹۳۶۵
جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور به میزبانی اراک برگزار می شود
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: اراک از پنجم تا هشتم اسفند ماه جاری میزبان چهارمین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه های پیام نور است.

به گزارش برنا از اراک ، علی اکبر ملکی راد  در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره در 2 بخش رقابتی و نمایشگاهی با حضور 22 استان با هدف مهارت افزایی دانشجویان و دادن انگیزه به فعالان این حوزه برگزار می شود.
وی اظهار کرد: تاکنون 780 اثر از یک هزار و 230 دانشجو و انجمن علمی به دبیرخانه جشنواره کشوری حرکت ارسال شده است که 78 اثر توسط کمیته داوران به مرحله نهایی راه یافته است.
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور گفت: این آثار در بخش رقابتی در 9 موضوع شامل انجمن علمی، فعالیت های علمی خلاقانه، نشریه علمی، مسابقه علمی، پژوهش، فضای مجازی، کتاب ها، اختراع و کارآفرینی تهیه شده است.
ملکی راد افزود: بخش نمایشگاهی این جشنوراه نیز با 23 غرفه نشریات دانشجویی، کتاب و اختراعات را برای بازدیدکنندگان عرضه می کند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: جشنواره حرکت هر چهار سال یک بار در مراکز علمی پیام نور برگزار می شود که در دوره گذشته دانشگاه پیام نور گیلان میزبان این جشنواره بود.
ملکی راد، کمیته های تدارک شده برای این جشنواره را شامل کمیته جشنواره، پشتیبانی، پذیرایی و اسکان، فوق برنامه، مالی، حراست، نمایشگاهی، روابط عمومی و کارگاهی عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز