معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان :

تریاک گزینه نخست معتادان / از مخدر صنعتی دستمال استقبال نشد

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۷۹۴۵۸
تریاک گزینه نخست معتادان / از مخدر صنعتی دستمال استقبال نشد
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان گفت: ماده مخدر تریاک در بین دیگر مواد افیونی بالاترین میزان سوء مصرف را در بین معتادان همدان به خود اختصاص داده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی اصغر ناظری پور در جلسه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت : این در حالی است که از مخدر صنعتی موسوم به 'دستمال' استقبال نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان تاکید کرد: آمار اعتیاد در همدان نسبت به گذشته روند رو به کاهش داشته است در حالیکه در گذشته این استان جزو آلوده ترین از نظر مصرف، وسعت آلودگی و مرگ و میر معتادان بود.

وی ادامه داد: تمامی خرده و عمده فروشان موادمخدر شهرسان همدان شناسایی شده اند و بانک اطلاعاتی دقیقی از آنها وجود دارد.

ناظری پور با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد مخدر ابتدا باید قدرت و مهارت 'نه' گفتن را به فرزندان آموزش دهیم، افزود: پیشگیری از بروز معضل اعتیاد باید از مدارس و دانشگاه ها آغاز شود و این راهبرد در اولویت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان است.

ناظری پور ادامه داد: با توجه به دسیسه های استکبار و افزایش 2 برابری کشت مواد مخدر در افغانستان، کار پلیس در برخورد با قاچاقچیان سنگین و دشوار شده است.

وی خواستار استفاده از توان سمن ها برای کاهش آسیب های اجتماعی شد و گفت: با توجه به ظرفیت و گستردگی سمن ها، همه به این نتیجه رسیدند که باید از توان مردم برای پیشگیری از اعتیاد استفاده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز