استاندار اردبیل:

کارخانه های تعطیل شده استان اردبیل فعال می شوند

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۷۹۴۵۹
کارخانه های تعطیل شده استان اردبیل فعال می شوند
استاندار اردبیل گفت: با حمایت های دولت کارخانه های راکد و تعطیل شده این استان دوباره فعال می شوند.

به گزارش برنا،مهندس اکبر بهنام جو  در جریان بازدید از خطوط تولید کارخانه تارا سبلان در شهرک صنعتی شماره 2 در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت از کارخانه های تعطیل شده از جمله کارهای مورد نظر در زمینه توسعه اشتغال و پیشرفت صنعتی استان است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: برخی از کارخانه های استان پتانسیل این را دارند که با مدیریت جدید و ابتکاری و حل مشکلات جزیی پیش آمده دوباره به چرخه تولید بازگردند.

وی با بیان اینکه 20 تا 30 درصد کارخانه های صنایع استان اردبیل به دلیل مشکلات مدیریتی و یا سرمایه در گردش از تولید بازمانده اند، افزود: شهرک های صنعتی سهم فزاینده ای در راستای اشتغالزایی استان اردبیل به عهده خواهند داشت.

استاندار اردبیل اظهار کرد: سال آینده با بازگشت کارخانه های نساجی و ذوب آهن استان اردبیل به چرخه تولید برای بیش از سه هزار نفر ظرفیت اشتغال ایجاد و شکوفایی برای استان رقم خواهد خورد.

او همچنین گفت که کارخانه راکد تولید لبنیات تارا سبلان با مدیریت جدید سال آینده وارد چرخه تولید می شود و این کارخانه ظرفیت اشتغالزایی برای 600 نفر به صورت مستقیم را دارد.

وی با بیان اینکه برای این کارخانه بیش از یک هزار و 600 میلیارد سرمایه گذاری شده اظهار کرد: این واحد تولیدی جزو منحصر بفردترین کارخانه های کشور در زمینه تولید انواع لبنیات ، آبمیوه و شیر خشک است که از سال 86 راکد مانده است.

مهندس بهنام جو ادامه داد: کارخانه تارا سبلان در بحث ایجاد اشتغال 20 هزاری در سال آینده کمک شایانی را به برنامه های اقتصادی و صنعتی استان اردبیل خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز