دیشب رخ داد ؛

تاکید معاون استانداری یزد بر مشارکت خیرین در تامین فضاهای ورزشی

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶:۱۵
کد خبر: ۶۷۹۴۶۴
تاکید معاون استانداری یزد بر مشارکت خیرین در تامین فضاهای ورزشی
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: افراد خیر در همگامی بیشتر با دولت برای ساخت، تکمیل و تجهیز مکان های مناسب ورزشی مورد نیاز مشارکت کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدعلی طالبی یکشنبه شب در آیین تجلیل از 100نفر خیران ورزشی یار استان با قدردانی از فعالیت آنها در سال های قبل در ساخت ، تکمیل و تجهیز مکان های ورزشی، تاکید کرد: خیران ورزش یار و ورزش ساز کارهای بسیار خوبی انجام داده اند باید همچنان در این عرصه مهم مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: از برنامه های مهم مورد تاکید و حمایت دولت، زمینه سازی، حمایت و همراهی مناسب از خیران، مشارکت در اجرای طرح های مختلف خصوصا در حوزه ورزش است .

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: طبق سیاست های وزارت ورزش و جوانان ، تکمیل و تجهیز طرح های مختلف ورزشی برای مشارکت خیران و استفاده همگانی به خیران علاقه مند واگذار می شود.

مسعود شریعتی یادآور شد: با توجه به تعداد طرح های ورزشی نیمه تمام ، دولت به تنهایی قادر به تکمیل این طرح ها نیست ، بنابراین خیران با ورود به موضوع نسبت به ساخت ، تکمیل و تجهیز طرح های ورزشی نیمه تمام استان فعالیت کنند.

وی از همکاری خیران در ساخت فضاهای ورزشی و همراهی تیم ها و باشگاه های ورزشی قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت تقویت و گسترش رشته های ورزشی بر تداوم همکاری ها تاکید کرد.

در آیین یادشده با اهدای لوح سپاس به 100نفر از خیران ورزش ساز و ورزش یار استان در همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان یزد قدردانی شد.

در استان یزد افزون بر 110 خیر در ساخت و ساز فضاهای ورزشی و حمایت از تیم های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد پنجم بهمن ماه جاری به خبرنگار ایرنا در ابرکوه گفته بود: دولت برای توسعه ورزش استان امسال 386 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی اختصاص داد که این عدد نسبت به سال قبل 160درصد افزایش دارد.

شریعتی افزود: این مبلغ صرف ادامه تکمیل و تجهیز 48 پروژه ورزشی نیمه تمام استان و تعویض هفت کفپوش فرسوده و غیرقابل استفاده می شود.

وی اظهار کرد: در سال جاری نیز احداث 17 زمین چمن روستایی نیز پیش بینی شد که تاکنون بودجه پنج مورد تامین شد که تعدادی در ایام الله دهه مبارک افتتاح شد .

وی یادآور شد: همزمان با شروع به کار دولت یازدهم 77 پروژه نیمه تمام ورزشی در حال احداث بود که تاکنون 27 مورد آن با 150ملیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید و بقیه پروژه ها در حال پیگیری است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان هم اکنون برای تکمیل 53 پروژه ورزشی نیمه تمام دیگر به 700 میلیارد ریال بودجه نیاز است.

درحال حاضر در استان، 47هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازمان یافته بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی مشغول فعالیت دارند.

یزد 47 هیات ورزشی استانی ، 250 هیات شهرستانی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی دارد.

این استان در بر پایه سرشماری آبان ماه 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز