رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان؛

میرزایی و آسیابری در امارات برنزی شدند

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۹:۵۵
کد خبر: ۶۷۹۴۶۹
میرزایی و آسیابری در امارات برنزی شدند
امیررضا میرزایی و علی اصغر آسیابری کاراته کاهای استان قزوین که همراه با تیم ملی در رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان امارات حضور داشتند موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان امارات با برگزاری مبارزاتی در اوزان مختلف پیگیری شد که امیررضا میرزایی و علی اصغر آسیابری کاراته کاهای استان قزوین مقابل حریفان خود روی تاتامی قرار گرفتند و در نهایت مدال برنز را ازآن خود کردند.

میرزایی در وزن منهای ۶۷کیلوگرم با چهار برد در پیکار برابر کاراته کاهای عربستان، ترکیه، آذربایجان و ژاپن، با شکست در نیمه نهایی مقابل حریف فرانسوی از رسیدن به فینال بازماند و در جدول رپه شارژ به مصاف دیدار امیرعلی از قزاقستان رفت و با نتیجه هفت بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

آسیابری دیگر نماینده استان قزوین در  وزن ۷۵کیلوگرم این رقابتها با کسب مدال برنز، دومین مدال برنز کاراته استان قزوین بعد از امیررضا میرزایی را کسب  کرد.

وی در مسابقات کومیته، در دیدار رده بندی مقابل ارمان التیمور از ترکیه قرار گرفت و با نتیجه پنج بر سه به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

آسیابری در مسابقات قبلی و در گام‌اول حریفی از ترکیه را ۹به یک شکست داد.‌

 در مسابقه دوم کاراته کای عربستان راشش بر دو مغلوب کرد و در پیکار سوم موفق شد لوئیجی بوسا دارنده پنج طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا را یک بر صفر شکست دهد.

آسیابری در یک‌ چهارم نهایی، سعدی عباس کاراته کای پاکستانی الاصل امارات که طلای آسیا و نقره بازیهای کشورهای اسلامی در پرونده اش دیده می شود را پنج بر دو مغلوب کرد اما در نیمه نهایی، در مصاف با رافائل آقایف آذربایجانی دارنده یازده طلای اروپا و شش طلای جهانی در مبارزه‌ ای پایاپای سه بر دو نتیجه را واگذار کرد تا به دیدار رده بندی راه یابد.

کاراته2

 

نظر شما