رئیس دانشگاه لرستان:

چهل درصد از نیروهای انسانی دانشگاه لرستان از خانواده‌های ایثارگرهستند

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۶:۳۲
کد خبر: ۶۷۹۴۸۲
چهل درصد از نیروهای انسانی دانشگاه لرستان از خانواده‌های ایثارگرهستند
دکترخسرو عزیزی گفت:تکریم وتجلیل خانواده های شهدا وایثارگران رسالت اخلاقی وشرعی است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛دکترعزیزی در جلسه‌ی مشترک  با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ،مدیرکل بازرسی استانداری لرستان اظهار کرد:  دانشگاه لرستان همیشه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پیشگام بوده است.

وی افزود:دانشگاه لرستان همیشه در جذب نیرو در چارچوب قوانین و مقررات سهمیه قانونی خانواده‌های ایثارگران (خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان) را اجرایی کرده است و تکریم این خانواده‌ها را از رسالت‌های اخلاقی، شرعی و قانونی می داند.

دکتر عزیزی تصریح کرد: چهل درصد از نیروهای انسانی دانشگاه لرستان از خانواده‌های ایثارگر هستند.

همچنین در این نشست محمود زرین جویی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، بابیان اینکه یکی از چالش‌های اقتصادی استان، موضوع بیکاری است گفت: اشتغالزایی برای خانواده‌های ایثارگران، باید بیش از پیش، در چارچوب قوانین، مدنظر ادارات و دانشگاههای استان قرار گیرد.

محمد جعفری معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان نیز در این نشست بیان کرد: خوشبختانه در بحث نیروی انسانی در دانشگاه لرستان، سهمیه خانواده‌های ایثارگران در بحث جذب، مورد توجه بوده و رعایت شده است.   

وی تصریح کرد:وظیفه‌ی ماست که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بکوشیم و تکریم خانواده‌های ایثارگران، همواره باید مورد توجه همه‌ی ما باشد.

 

 

نظر شما