مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد؛

تحویل جدیدترین تجهیزات راهداری به ناوگان الموت

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱:۱۹
کد خبر: ۶۷۹۴۸۴
تحویل جدیدترین تجهیزات راهداری به ناوگان الموت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از تحویل جدیدترین تجهیزات راهداری شامل گریدر وتویوتا هایلوکس به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "افشین پیرنون" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: جدیدترین گریدر و تویوتا هایلوکس خریداری شده جهت ارتقای کیفی سطح خدمات راهداری توسط این اداره کل به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت تحویل داده شد.

وی در خصوص تجهیز اداره و راهدارخانه ها و ماشین آلات راهداری بخش الموت توضیح داد: در حال حاضر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت دارای 37دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک است که به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز این منطقه هستند.

پیرنون بیان داشت: همچنین در راستای نوسازی و بازسازی ماشین آلات راهداری اداره الموت، با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری تعداد 18 دستگاه ماشین آلات سنگین، 9دستگاه نیمه سنگین و 10دستگاه ماشین سبک تعمیر اساسی و بازسازی صورت گرفته و در راستای تقویت ناوگان راهداری در این منطقه یک دستگاه گریدر نو و یک دستگاه تویوتا هایلوکس دوکابین به این اداره تحویل داده شد.

وی در ادامه در خصوص میانگین عمر ناوگان راهداری اداره الموت عنوان کرد: میانیگین سنی ماشین آلات راهداری اداره الموت تا پیش از تحویل ماشین آلات جدید خریداری شده 50/22 سال بوده که با اضافه شدن ماشین آلات جدید این میانگین به 50/19 سال کاهش یافت.

پیرنون افزود : از دیگر اقدامات این اداره کل در منطقه الموت می توان ازتعمیر، تجهیز و مناسب سازی ساختمان راهدارخانه های قسطین لار، مینودشت، رجایی دشت و بهرام آباد نام برد. که در این راهدارخانه ها تجهیزات لازم و ایجاد فضایی مطلوب برای راهداران واسکان مسافران در راه مانده در مواقع ضروری و همچنین تجهیز نمازخانه این راهداراخانه ها فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت رسانی به هموطنان عزیز راهدارخانه ی کوهستان نیز واقع در منطقه گردنه کماسار در حال ساخت و تکمیل می باشد.

این مقام مسوول در خاتمه گفت: امیدواریم با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات راهداری در محورهای این منطقه از استان بتوانیم در ارائه خدمت رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد ساکنان و گردشگران این منطقه انجام وظیفه کنیم.

منطقه الموت به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده که در رشته‌ کوه‌ های البرز، واقع در شمال شرقی و غربی استان قزوین است که از اهمیت گردشگری بالایی در سطح استان قرار دارد، رشته کوههای البرز در منطقه الموت دارای قلل معروف و مرتفعی است که با توجه به برف گیر بودن این منطقه از لحاظ نگهداری راه و عملیات راهداری از اهمیت بالایی برخودار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز