مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین:

تاکستان به جمع شهرستان های سبز پیوست

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۴:۲۷
کد خبر: ۶۷۹۴۸۸
تاکستان به جمع شهرستان های سبز پیوست
اسماعیل مفرد بوشهری گفت: با بهره مندی 100درصد خانوارهای شهری و روستایی شهرستان تاکستان از نعمت گاز این شهرستان به جمع شهرستان های سبز پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "اسماعیل مفرد بوشهری" مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به گازدارشدن همه شهرها و روستاهای شهرستان تاکستان از نعمت گاز اظهار کرد: با گازدار شدن 3روستای دربهان، سولی دره و شعبانک، شهرستان تاکستان با دارا شدن 100درصد خانوارهای شهری و روستایی خود از نعمت گاز طبیعی به فهرست شهرستان های سبز کشور پیوست.

وی افزود: از مجموع 91روستای بالای 20خانوار شهرستان تاکستان 88روستا به شبکه سراسری گاز متصل بودند که با گازرسانی به سه روستای باقیمانده در دهه فجر امسال تمامی روستاهای واجد الشرایط این شهرستان گازدار شدند.

این مقام مسووول گفت طبق تعاریف وزارت نفت شهرستان هایی که 100درصد خانوارهای شهری و بالای 95 درصد خانوارهای روستایی آنان از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده کنند به عنوان شهرستان سبز شناخته می شود که در حال حاضر شهرستان تاکستان واجد این شرایط می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به این مطلب که در سال1396 تعداد مشترکین گاز در منطقه تاکستان به 801مشترک افزایش یافته است اظهار داشت: خوشبختانه بسترهای مناسب گازرسانی در منطقه تاکستان فراهم است به گونه ای که هزار و 767واحد تجاری و صنعتی به همراه 6جایگاه CNG در حال حاضر مشترک گاز هستند و امیدواریم صنایع این منطقه بیش از پیش پذیرای گاز به عنوان سوختی پاک و ارزان برای واحدهای خود باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز