با حکم دریکوند؛

انجام چهار انتصاب در حوزه مدیریت آموزش وپرورش مناطق و شهرستانهای لرستان

۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۷۹۸۰۶
انجام چهار انتصاب در حوزه مدیریت آموزش وپرورش مناطق و شهرستانهای لرستان
طی احکامی از سوی خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ، چهار انتصاب در حوزه مدیریت مناطق و شهرستانهای استان لرستان انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  دریکوند با تقدیر از زحمات  مجتبی بهمنیان ، نورالدین دریکوند  را به عنوان سرپرست جدید  آموزش وپرورش ناحیه 2 خرم آباد منصوب کرد .

دریکوند که  مهندسی عمران دارد ؛ در مدت 26سال خدمت در دستگاه تعلیم و تربیت  به عنوان هنرآموز ، مدیر هنرستان یخچال سازی و معاون آموزشی آموزش و پرورش ناحیه دو انجام وظیفه کرده است .

وی همچنین با تقدیر از  رضا شاهمرادی  در مدت تصدی سرپرستی آموزش و پرورش پلدختر ،عزت الله بیرانوندی فرزند شهید اسدالله بیرانوندی را  به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش این شهرستان منصوب کرد .

دریکوند در حکم دیگری با تقدیر از میرشاد امرایی رئیس سابق  آموزش و پرورش کوهنانی صیدمحمدگراوند را  به عنوان سرپرست اداره آموزش وپرورش این منطقه منصوب کرد .

گراوند که 26سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد  کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دارد و سوابقی همچون دبیری ، مدیری مراکز آموزشی و کارشناس آموزش را در کارنامه کاری خود دارد

مدیرکل آموزش پرورش لرستان  در آخرین حکم با تقدیر از زحمات عبدالرضا خسروی سرپرست سابق آموزش و پرورش رومشکان باقربازوند را  به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش رومشکان منصوب کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز