رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه:

کشتی‌گیران کرمانشاهی شانس مدال در اوکراین را دارند

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۲:۰۰
کد خبر: ۶۸۰۱۴۰
کشتی‌گیران کرمانشاهی شانس مدال در اوکراین را دارند
چهار کشتی‌گیر کرمانشاهی همراه با تیم ملی به مسابقات بین‌المللی اوکراین اعزام خواهند شد و همگی آن‌ها شانس کسب مدال در این رقابت‌ها را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛محمدحسین محبی رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: یدالله و ارشک محبی، بهمن تیموری و حامد رشیدی چهار کشتی‌گیر کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی در ترکیب اعزامی تیم منتخب ایران به رقابت‌های بین‌المللی اوکراین قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این رقابت‌ها از آن جایی که قبل از مسابقات جام جهانی 2018 آمریکا برگزار می‌شود از حساسیت خاصی برخوردار است و کشتی گیران حاضر در رقابت‌ها با انگیزه و توان مضاعفی در آن شرکت خواهند کرد.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: چنین تورنمنت‌هایی که قبل از برگزاری یک رویداد مهم برگزار می‌شوند از حساسیت‌های زیادی هم برخوردار خواهند بود و تیم‌های شرکت کننده سعی می‌کنند بهترین کشتی‌گیران خود را برای آخرین ارزیابی‌ها از سطح توان و آمادگیشان به مسابقات اعزام کنند.

محبی در باره زمان برگزاری مسابقات جام جهانی آمریکا و جهانی مجارستان گفت: طبق اعلام فدراسیون جهانی، مسابقات جام جهانی تولیدو آمریکا در فروردین 97 و مسابقات جهانی بوداپست مجارستان نیز ابتدای آبان سال آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: در چنین شرایطی کشتی‌گیران کرمانشاهی کار سختی پیش رو دارند و فکر می‌کنم اگر ملی پوشان کرمانشاهی بتوانند مدال کسب کنند کار بزرگی انجام داده‌اند چرا که در هر وزن چندین کشتی‌گیر مطرح و شناخته شده دنیا شرکت کرده‌اند.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: تیم‌های کشورهای؛ روسیه، ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان و اوکراین به عنوان مهم‌ترین رقبای تیم ایران در مسابقات بین المللی اوکراین هستند.

محبی ادامه داد: خوشبختانه هر چهار کشتی‌گیر کرمانشاهی وضعیت خوبی دارند و همگی آن‌ها مدت‌هاست در شرایط اردویی و مسابقه به سر می‌برند و فکر می‌کنم بتوانند نتایج خوبی در مسابقات کسب کنند.

وی افزود: ارشک محبی و حامد رشیدی که به تازگی در مساببقات بین‌المللی جام تختی به میدان رفتند و موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز نیز شدند می‌توانند در مسابقات اوکراین خودی نشان دهند.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر یدالله محبی و بهمن تیموری هم به دلیل حضور مستمر در اردوی‌های تیم ملی شرایط خوبی دارند و به نظر می‌رسد اگر شرایط آمادگی خود را حفظ کنند بتوانند دست پر از مسابقات خارج شوند.

محبی ادامه داد: خوشبختانه شرایط فعلی کشتی در استان کرمانشاه مطلوب است و با این شرایط تصور می‌کنم در مسابقات جام جهانی و همچنین رقابت‌های جهانی دو یا سه نفر از کشتی‌گیران ما در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.

وی افزود: کرمانشاه رفته‌رفته جایگاه واقعی و فراموش شده خود در سطح ملی را پیدا می‌کند و مطمئناً در یکی دو سال آینده از درخشش کشتی‌گیران استان کرمانشاه بیشتر خواهیم شنید.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی اوکراین قرار است روزهای پنجم و ششم اسفند در شهر کیف برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز