سرپرست اداره کل پست لرستان :

انجام بیش از ۲۰۰ خدمت نیابتی دستگاه های اجرایی توسط پست استان

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۸:۲۴
کد خبر: ۶۸۰۱۸۵
انجام بیش از ۲۰۰ خدمت نیابتی دستگاه های اجرایی توسط پست استان
محمد ناظری گفت: پست استان لرستان در حال حاضر بیش از 200 خدمت نیابتی دستگاههای اجرایی را انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ناظری در دیداربا شاهدخت فتحی مدیر بیمه سلامت استان لرستان  پست وبیمه سلامت را دارای یک وجه مشترک ،که خدمات رسانی به مردم هست ، دانست واظهار کرد :بر ما لازم است که در راستای هر آنچه سطح دسترسی مردم را به خدمات دستگاههای اجرایی تسهیل کند گام برداریم  .

وی  در خصوص قانون جدید شرکت ملی پست،افزود: شرکت ملی پست یکی از شرکت های مشمول واگذاری به بخش خصوصی بود که با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید به عنوان یک شرکت حاکمیتی تصویب رسید  .

ناظری یادآورشد :طبق اساسنامه جدید شرکت ملی پست شرایط و وظایف جدیدی برای پست بخصوص در زمینه ارائه خدمات در سه بعد  فیزیکی،مالی والکترونیکی به تصویب رسید  .

وی خاطر نشان کرد :پست ایران به عنوان عضو اتحادیه جهانی پست درحوزه های فیزیکی ،مالی والکترونیکی گام های مثبت وخوبی برداشته است .

ناظری  سطح دسترسی به تمامی نقاط را از مزیت های پست دانست و خاطر نشان کرد :وجود دفاتر روستایی باعث گردیده است که به دورترین نقاط دسترسی داشته باشیم  و مردم خواهند توانست با مراجعه به دفاتر روستایی از خدمات نیابتی دستگاههای اجرایی استفاده نمایند .

وی  با اشاره به اینکه پست به عنوان درگاه خدمات دولت الکترونیک می باشد ،تاکید کرد :پست استان در حال حاضر بیش از 200 خدمت نیابتی دستگاههای اجرایی را انجام می دهد.

 

 

نظر شما