افتتاح مرکز پایش سلامت استعداد یابی و استعداد سنجی ورزشی در باشگاه پیام

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۸:۰۹
کد خبر: ۶۸۰۲۲۹
افتتاح مرکز پایش سلامت استعداد یابی و استعداد سنجی ورزشی در باشگاه پیام
مرکز پایش سلامت استعداد یابی و استعداد سنجی ورزشی در باشگاه پیام افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در این مراسم با حضور مهندس راسخ معاونت توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، مهندس خسروی نایب رئیس هیئت مدیره، مهندس عباسی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه پیام و مدیران شرکت برنا اندیشان برگزار شد.  

در این مراسم مهندس راسخ، لازمه حرکت به سمت ورزش حرفه ای و قهرمانی را برنامه ریزی از سنین پایه عنوان کرد.

وی ضرورت ایجاد این مرکز را کشف استعداد های ورزشی و استعداد پروری و ساخت زیرساخت ها برای رسیدن به این هدف اعلام نمود.

عباسی نیز در مورد افتتاح این مرکز گفت: با همکاری و تعامل بخش خصوصی، پایگاه استعداد سنجی ورزشی در این باشگاه راه اندازی شده است .

مدیرعامل موسسه پیام افزود: با توجه به قدمت و نقشی که باشگاه پیام در جامعه ورزشی ایران داشته، این بار به منظور مدیریت صحیح هزینه ها و افزایش احتمال موفقیت فرزندان این مرزوبوم در رشته های ورزشی، اقدام به پیاده سازی نظام مدیریت استعدادیابی و استعدادپروری و هدایت آنها به سمت موفقیت در آن رشته ورزشی، در این باشگاه خواهد کرد.

وی با اشاره به توانایی این مرکز در پایش سلامت جسمانی و روانی افراد و نیز اهمیت این موضوع با توجه به نوع فعالیت کارکنان و ارایه راهکارهای لازم در جهت بهبود عملکرد، راه اندازی این مرکز را ضروری دانست.

همچنین در این مراسم دکتر غلامی با بیان اینکه فرآیند استعدادیابی ورزشی تنها با حضور کارشناسان مجرب در حوزه ورزش امکان پذیر نخواهد بود، افزود: با توجه به در اختیار داشتن دانش و تخصص علمی در حیطه روانشناسی و ورزشی لازم در بخش خصوصی، سیستمی منسجم به منظور پیاده سازی این طرح در باشگاه تشکیل شده که درصد معتبر بودن این فرآیند را افزایش می دهد.

وی عنوان کرد: غربالگری اولیه در دستور کار این سیستم قرار گرفته که شامل پیکرسنجی، سنجش آمادگی جسمانی و روانشناختی ورزشی و .... می باشد که طی آن یکسری رشته های ورزشی در قالب یک کارنامه همراه با تغییر به خانواده فرزندان پیشنهاد خواهد شد. پس از فاز استعدادیابی، وارد مرحله استعداد پروری خواهند شد که کودکان و نوجوانان زیر نظر مربیان مجرب و تیم روانشناختی و تغذیه به تمرین های ورزشی پرداخته تا سیر رشد ورزشی خویش را با نظارت و در سلامت کامل سپری کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه پیام، با توجه به تعامل با مدیران این مرکز، شرایط ویژه جهت استعدادیابی و استعدادسنجی فرزندان و همچنین پایش سلامت پرسنل وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه و خانواده های آنها فراهم خواهد شد.

 

نظر شما