با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

دکتر سید امیر فرزام رئیس دانشکده پزشکی قزوین شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۶:۴۷
کد خبر: ۶۸۰۵۵۴
دکتر سید امیر فرزام رئیس دانشکده پزشکی قزوین شد
مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده پزشکی قزوین با حضور مسوولان برگزار و سید امیر فرزام به عنوان رویس جدید این دانشکده معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده پزشکی قزوین با حضور دکتر منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و سایر مسوولان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار و ضمن تجلیل از زحمات دکتر نوید محمدی، دکتر سید امیر فرزام به عنوان رییس جدید این دانشکده معرفی شد.

در این مراسم، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از تلاش های دکتر نوید محمدی در دوران تصدی ریاست دانشکده پزشکی قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، دکتر نوید محمدی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دوران مسؤولیتش، از همکاری اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده پزشکی با وی قدردانی کرد.

دکتر سید امیر فرزام هم ضمن تشکر از اعتماد رییس دانشگاه در سپردن این مسوولیت به وی، برای پیشبرد اهداف دانشکده و ارتقای آن، خواستار همفکری و همراهی تمامی مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده شد.

در پایان هم لوح تقدیر و هدایایی از طرف رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به دکتر نوید محمدی، رییس سابق دانشکده پزشکی اهدا شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه، معاونان آموزشی و دانشجویی – فرهنگی دانشگاه، روسای مراکز آموزشی – درمانی تابعه، مدیر حراست و پژوهش دانشگاه، روسای سایر دانشکده ها و اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده پزشکی ازجمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز