امام جمعه قزوین در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش:

فضای علمی آموزش و پرورش باید نوآورانه باشد

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۸:۴۹
کد خبر: ۶۸۰۵۷۲
فضای علمی آموزش و پرورش باید نوآورانه باشد
آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: فضای علمی آموزش و پرورش باید نوآورانه باشد تا دانش آموزان با رغبت به کسب علم و دانش روی بیاورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت ‌الله "عبدالکریم عابدینی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار حجت‌ الاسلام ‌و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش که در دفتر نماینده ولی فقیه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی فضای نوآورانه و انتقال تجربیات موفق در عرصه نوآوری و خلاقیت برای دست ‌یابی به پیشرفت‌ های روز افزون در عرصه آموزش و پرورش ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: ساماندهی این فضا برای رسیدن به جایگاه بالاتر در آموزش و پرورش بسیار موثر خواهد بود و پیشرفت‌ های چشم‌ گیری را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه در فضای آموزش و پرورش ‌باید بهترین تولیدات ارائه شود، خاطرنشان کرد:‌ باید بدنه آموزش و پرورش اعم از دانش آموزان و مدیران آموزش و پرورش درگیر تولید و نوآوری شود.

آیت ‌الله عابدینی اضافه کرد: به حمدالله اهمیت به نظام تفکر در حوزه آموزش و پرورش دیده می‌ شود و این مهم بسیار ارزشمند است اما لازم است بیش از پیش به پرورش تفکر و اندیشه در این عرصه توجه شود چرا که نظام تفکر و اندیشه بسیار مورد توجه نظام دین قرار دارد.

آیت ‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: خدای متعال گرایش به دین و پذیرش آن را در وجود همه انسان ‌ها قرار داده است و امام رضا (ع) نیز فرمودند اگر مردم شیرینی دین و کلام ما را بچشند دنبال ما حرکت می ‌کنند.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) در خصوص حکمت فرمودند اگر کسی چیزی از حکمت نصیبش شود برای بدست آوردن بیشتر آن صبر و قرارش را از دست می ‌دهد، اذعان کرد: اگر با نگاه حکیمانه و معرفتی بین بندگان و خدا ارتباط برقرار کنیم، مردم سراسیمه به سوی حق ‌تعالی خواهند شتافت و پرستش و بندگی خدا را در پیش خواهند گرفت.

امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه امیرالمومنان علی (ع) حکمت مجسم خداوند است، خاطرنشان کرد: حکمت دل‌ها را تکان می‌دهد و انسان را به بالاترین درجات ایمانی می ‌رساند و قلب همه انسان ‌ها آماده پذیرش حکمت است مگر اینکه به آلودگی، گناه و معصیت دچار شده باشد.

امام جمعه2

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز