امام جمعه قزوین در جمع نیروهای مسلح:

نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل مستکبران ایستاده‌اند

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۴:۲۰
کد خبر: ۶۸۰۵۷۵
نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل مستکبران ایستاده‌اند
آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: علیرغم همه تهدیدات و توطئه های دشمنان نیروهای مسلح با اقتدار در مقابل مستکبران ایستاده‌ اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت ‌الله "عبدالکریم عابدینی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در یادواره پیشکسوتان سال۱۳۹۶ نیروهای مسلح استان قزوین که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تکیه بر ولایت خداوند با اقتدار در مقابل مستکبران ایستاده‌اند و در این راه پا پس نمی کشند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که مستکبران، کافران و مشرکان می‌خواهند بر مردم سیطره پیدا کنند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تلاش می‌ کنند با تکیه بر ولایت خداوند در مقابل آن‌ ها ایستاده و اجازه ندهند تا اهداف شیطانی خود را محقق کنند.

آیت ‌الله عابدینی اذعان کرد: خدا را سپاسگزاریم که نیروهای مسلح ما با جمهوری اسلامی عزت، شرف و اعتلا پیدا کرد و بر اساس آیه شریفه «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در عالم دو فرهنگ وجود دارد که در تقابل با یکدیگر قرار دارند، افزود: فرهنگ نخست فرهنگی است که به خداوند ایمان دارد، برای عزت اسلام و مسلمین دغدغه دارد، قلب او انسانی است و با یاد خدا به لرزه در می ‌آید که همان ویژگی‌ های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: در مقابل فرهنگی قرار دارد که حامیان آن صورت انسانی دارند اما سیرت آن ‌ها حیوانی است و همواره تلاش می ‌کنند تا منکرها و بدی ‌ها در عالم گسترش پیدا کند و این نیز ویژگی نیروهای مسلح مستکبران، کافران و مشرکان است.

وی در ادامه یادآور شد: امام خمینی (ره) جبهه را دانشگاه توصیف کردند و این مهم بخاطر روح عبادت و بندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بود که در جبهه ‌ها حاکم شده بود و حقیتا انسان ‌ساز و تحول آفرین بود و آثار و برکات بسیاری به همراه داشت و همچنان این برکات را در سفرهای راهیان نور مشاهده می ‌کنیم.

آیت ‌الله عابدینی با بیان اینکه زیاد یاد خدا بودن انسان را به پیروزی می ‌رساند، بیان کرد: خداوند می ‌فرماید وقتی دشمنی در مقابل شما قرار گرفت در دفاع از دین سستی نکنید و زیاد به یاد خدا باشید چرا که یاد خدا شما را به پیروزی می‌رساند و هر نتیجه ‌ای که بدون یاد خدا بدست آید، پیروزی و ارزش محسوب نمی‌ شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: امام خمینی (ره) خطاب به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی فرمودند «اینجانب از دور دست و بازوی‌‎ ‎‌قدرتمند شما را که دست خداوند بالای آن است می ‌بوسم و بر این بوسه افتخار‌ می ‌کنم» و این بوسه امام بخاطر این بود که نیروهای ما برای اهتزاز پرچم «لا إله إلا الله محمد رسول الله» مبارزه می‌کردند و صاحب جایگاه معنوی بودند.

امام جمعه4

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز