عضو هیات مدیره صندوق توسعه کشاورزی کشور:

صندوق توسعه کشاورزی تاکستان طرحی ابتکاری و پایلوت است

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۸:۴۸
کد خبر: ۶۸۰۵۷۷
صندوق توسعه کشاورزی تاکستان طرحی ابتکاری و پایلوت است
علیرضا اشرفی گفت: صندوق توسعه کشاورزی تاکستان طرحی ابتکاری است که می تواند به عنوان پایلوت و الگوی مناسبی برای سایر صندوق های کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علیرضا اشرفی" عضو هیات مدیره صندوق مادر تخصصی توسعه بخش کشاورزی کشور در اولین جلسه هیات مدیره صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان تاکستان که با حضور فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سیاوش طاهرخانی فرماندار و اعضای هیات مدیره صندوق برگزار شد با قدردانی از ییس سازمان جهاد کشاورزی استان ، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان برای پیگیری در راه اندازی صندوق توسعه کشاورزی تاکستان افزود: در حال حاضر  110صندوق توسعه سرمایه گذاری کشاورزی  در کشور با بیش از 1500میلیارد تومان سرمایه  وجود دارد که صندوق توسعه کشاورزی تاکستان طرحی ابتکاری است که می تواند به عنوان پایلوت و الگوی مناسبی برای سایر صندوق های کشور باشد .

وی اظهار داشت: در انتخابات هیات مدیره صندوق تاکستان 17هزار نفر مشارکت دارند که مشارکت بسیار خوب و منحصر به فردی بود.

عضو هیات مدیره صندوق مادر تخصصی توسعه بخش کشاورزی کشور خواستار هدایت ، نظارت و پشتیبانی از صندوق توسعه کشاورزی تاکستان شد تا بتواند به اهداف خوبی در توسعه بخش کشاورزی دست یابد.

اشرفی اضافه کرد: صندوق توسعه کشاورزی تاکستان می تواند در آینده نزدیک  همه بخش های کشاورزی را تحت پوشش قرار دهد.

وی تصریح کرد: هیات مدیره صندوق می تواند به عنوان موتور محرکه صندوق محسوب شود و با برنامه ریزی درست و همکاری مناسب درراستای اهداف صندوق و توسعه بخش حرکت کند.

اشرفی خاطر نشان کرد: جامعه هدف این صندوق نسبت به سایر صندوق ها بسیار خوب است که با توجه به سرمایه اولیه این صندوق می تواند گامهای مثبتی را بردارد.

عضو هیات مدیره صندوق مادر تخصصی توسعه بخش کشاورزی کشور با بیان اینکه یکی از کارهای اصلی و اساسی، آموزش اعضای صندوق است گفت: تاکنون برای 110صندوق سراسر کشور 1500 مجمع تشکیل شده و برای کلیه اعضا دوره های آموزشی برگزار شده است.

اشرفی خاطر نشان کرد: صندوقی موفق است که با شرکت مادر تخصصی و دستگاههای اجرایی ارتباط مستمر داشته باشد.

وی تاکید کرد : صندوق توسعه بخش کشاورزی به دنبال توسعه این بخش است و دولت و مسئولین نیز از صندوق همین انتظار را دارند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز