مدیرکل اوقاف قزوین خواستار شد؛

برگزاری دوره ‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی ‌‌در امامزادگان قزوین

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۰۵۷۹
برگزاری دوره ‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی ‌‌در امامزادگان قزوین
مدیرکل اوقاف قزوین خواستار برگزاری دوره‌ های آموزشی سبک زندگی اسلامی ‌‌در امامزادگان قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت‌ الاسلام "غلامرضا عادل" مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در دیدار با شهردار قزوین که صبح امروز صورت گرفت گفت: وجود ۹امامزاده در قزوین خود نشان از ارادت مردم به خاندان اهل‌بیت(ع) دارد بنابراین می ‌تواند مکان خوبی برای برگزاری دوره‌ های آموزشی سبک زندگی اسلامی، حقوق شهروندی ‌‌و همچنین‌ برگزاری مراسم ملی مذهبی باشد.

حجت ‌الاسلام عادل، با بیان اینکه همکاری شهرداری و اوقاف می ‌تواند ارمغانش خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم باشد، اظهار داشت: وجود مشکلات باید در سایه تعامل و ایجاد یک کارگروه مشترک با حضور کارشناسان دو دستگاه، حفظ موازین قانونی و شرعی هر دو نهاد رفع شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در این زمینه مسوولان شهرداری با همکاری و تعامل می‌توانند در حوزه وقف گام‌ های ارزنده‌ ای بردارند.

شهردار قزوین هم در این دیدار با بیان اینکه همکاری ما و اداره‌کل اوقاف اگر در سایه تعاملی نباشد علاوه بر ضرر هر دو دستگاه مردم بیش‌تر ضرر می‌ کنند، مطرح کرد: در حوزه امامزاده حسین(ع) و طرح توسعه نیاز به یک همت اساسی و همگانی بوده تا الان هم بیش‌تر از همه دستگاه‌ها هزینه کرده است.

علی صفری ادامه داد: این طرح نیاز به یک بازبینی در خود طرح بوده و دوم اینکه مابقی ادارات هم به تعهدات خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین آماده هرگونه همکاری با ادارات متعهد در  طرح حوزه طرح توسعه است، توضیح داد: این نهاد به دنبال اجرای طرح بازآفرینی شهری است زیرا شهر قزوین بیش از ۵۰۰هکتار بافت فرسوده دارد و در این حوزه باتوجه به وجود امامزادگان شاخص در این اراضی می‌ توانیم همکاری و تعامل خوبی داشته باشیم.

شهردار قزوین عنوان کرد: باید با تمام توان همه عزم خود را در مورد اجرای و اتمام طرح توسعه امامزاده حسین(ع) بکار گیریم و در این زمینه مجموعه اوقاف را از خود می‌ دانیم چراکه ما دو نهاد مردمی هستیم.

اوقاف2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز