طی مراسمی با حضور مسوولان؛

از کتاب فارسی قزوینی رونمایی شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۳:۰۷
کد خبر: ۶۸۰۵۹۲
از کتاب فارسی قزوینی رونمایی شد
طی مراسمی با حضور مسوولان از کتاب فارسی قزوینی اثر علی صلح جو رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم رونمایی و جشن امضا کتاب فارسی قزوینی اثر علی صلح جو، با حضور محمدعلی حضرتی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اکبر اسکندر نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مهدیه قافله ‌باشی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از اساتید، پیشکوستان و دوستداران فرهنگ و ادب دیارمینودری در سرای کتاب مینوی خرد برگزار شد.

در این مراسم دکتر حمید عابدی ‌ها با بررسی کتاب فارسی قزوینی و مجید بالدران در حوزه گویش قزوینی توضیحاتی ارائه داده و رضا ارداقیان نیز به شعرخوانی با لهجه قزوینی پرداخت.

در ادامه علی صلح جو مترجم و ویراستار پیشکسوت قزوینی و خالق کتاب فارسی قزوینی در گفتگو با محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه نگارش کتاب و محتوای آن پرداخت.

در این مراسم ضمن تجلیل از علی صلح جو، نویسنده کتاب فارسی قزوینی از علی اصغر گمرکچی پژوهشگر و فعال حوزه فرهنگ و گویش قزوینی تقدیر شد. 

این مراسم به همت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، انجمن پاسداشت از آیین ‌ها و مشاهیر سرزمین کهن، انجمن فرهنگی، تاریخی عالی قاپو و انجمن شهروندیار کاسپین برگزار شد. 

میراث فرهنگی (2)

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز