سرپرست معاونت هماهنگى امور عمرانى استاندارى لرستان:

اجرای برنامه هاى شاد و متنوع در ایام نوروزی /استفاده از ظرفیت سمن های محیط زیستی در ایام نوروز

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۲:۴۸
کد خبر: ۶۸۰۶۳۴
اجرای برنامه هاى شاد و متنوع در ایام نوروزی /استفاده از ظرفیت سمن های محیط زیستی در ایام نوروز
رضا آریایی گفت: با تاکید وزارت کشور بر اجراى برنامه هاى شاد و متنوع در ایام نوروز ، دستگاه هاى مربوط در استان در مراکز تفریحى در این زمینه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آریایی در جلسه ستاد خدمات رسانى سفرهاى نوروزی استان لرستان اظهار کرد: تمامى برنامه هاى اجرایی در ایام نوروز برگزار می گردد همانند سال های گذشته بوده ولی باید کیفیت ارایه  برنامه ها و خدمات را به گردشگران نوروزی در استان افزایش دهیم.

وى افزود : با توجه به سیاست های تعریف شده توسط مدیریت ارشد استان ، امسال باید تلاش کنیم استان لرستان را نسبت به سال گذشته بیشتر به  مقصد گردشگرى  تبدیل کنیم  و شرایطی را بوجود آوریم که اسکان مسافرین نوروزى  در استان افزایش یافته و مدت زمان ماندگاری مسافران در استان بیشتر شود .

آریایی تصریح کرد : وظیفه هر دستگاهی در این میان مشخص  و معین بوده لذا باید در مدت باقی مانده تا آغاز سفرهاى نوروزى نواقص  موجود احصا شده برطرف شود.

وى با تاکید برلزوم  نظارت مستمر دستگاه های متولی بر قیمت ها در ایام نوروز و  افزایش میزان رفاه مسافران  ،خاطر نشان کرد :سرویس های بهداشتى و نمازخانه ها بین راهى مشکلاتى دارند و باید در این زمینه تذکرات لازم به بهره برداران  داده شود .

آریایی همچنین عملکرد علوم پزشکى در بحث درمان را مثبت ارزیابی کرد وگفت : حضور پزشکان متخصص در ایام نوروز در مزاکز درمانی ضرورى است.

وى تصریح کرد :  با همکاری شهرداری اینترنت رایگان توسط مخابرات در مراکز تفریحى  دایر شده و استفاده از ظرفیت هاى سالن هاى ورزشی سرپوشیده در روزهایی که احتمال بارندگى دارد در دستور قرار گیرد.

آریایی  همچنین با اشاره به ضرورت روشنایی محورهاى ارتباطی در استان از اداره کل راهداری  خواستار برطرف کردن مشکلات روشنایی در محورهای ارتباطی استان شد .

وی ادامه داد: از ظرفیت سمن ها در خصوص همیار طبیعت در محیط زیست باید استفاده بیشتری به عمل آید .

آریایی بیان کرد: کاهش تلفات جاده اى از  هدف اصلى  پلیس راه و راهداری مى باشد و استقرار پلیس راه در کلیه محورها و نصب تابلوهای علائم رانندگی  در محورهای ارتباطی می تواند نقش موثری را در کاهش تصادفات رانندکی ایفا  نماید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز