صمدپور فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه

طی ۱۱ ماه؛ ۱۴۳میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در ارومیه کشف شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۰:۳۶
کد خبر: ۶۸۰۶۴۸
طی ۱۱ ماه؛ ۱۴۳میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در ارومیه کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از کشف بیش از ۱۴۳میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در ارومیه طی ۱۱ ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ حسین صمدپور امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال تامین نظم و امنیت برای تک به تک شهروندان، مبارزه با سرقت، مبارزه با معضل موادمخدر و کالای قاچاق از مهمترین برنامه‌های امسال فرماندهی انتظامی در شهرستان ارومیه بوده است.

وی افزود: در بحث سرقت، و در ۱۱ ماهه سال جاری، آمار سرقت ۲ درصد کاهش یافته ضمن اینکه ۷۷ درصد سرقت ها کشف شده و در این راستا ۳ درصد رشد داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه خاطر نشان کرد: امسال همچنین تنها یک مورد آدم ربایی و گروگانگیری رخ داد که نسبت به سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافته است.

صمدپور گفت: تعداد تصادفات فوتی امسال نیز در شهرستان ارومیه، ۵۱ مورد بوده ضمن اینکه آمار فوتی در تصادفات ۴ درصد و تعداد تصادفات ۱۷درصد کاهش یافته است.

وی در مورد موادمخدر کشف شده در شهرستان ارومیه اظهار کرد: کل موادمخدر کشف شده در ۱۱ ماهه سال جاری یک تن و ۸۶۲ کیلو و ۵۴۱ گرم که از نظر وزنی ۳ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در طی همین مدت ۲۷۲۸ توزیع کننده و خرده فروش، ۲۹باند شبکه‌ای توزیع مواد شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری ۱۶۹هزار و ۷۹۲عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف و ضبط شده است.

صمدپور آمار معتادان دستگیر شده از ابتدای سال جاری را ۱۰۶۳۲نفر عنوان کرد.

وی در مورد آمار قاچاق نیز افزود: ۲۴۵ مورد عملیات برای کشف کالای قاچاق انجام شده که ۲۷۶متهم دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا، بیش از ۶۹۱هزار پاکت اجناس دخانی، بیش از ۱۸۷هزار قلم داروهای غیرمجاز کشف شد ضمن اینکه ۲۵ انبار دپو کننده شناسایی و اموال توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه اظهار کرد: کل ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۱۴۳میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۱۱۷ درصد رشد داشته است.

صمدپور همچنین از جمع آوری ۱۱۰۶ متکدی از چهارراه ها خبرداد و اضافه کرد : از این تعداد ۵۸۳ نفر مرد، ۳۴۸ نفر زن و  ۱۷۵ نفر کودک بودند.

صمدپور در مورد حادثه تیراندازی و قتل چهارراه دانشکده گفت: این اتفاق در یک شرکت غیرمجاز مشاوره دانشجویی رخ داده که شخصی با هویت مشخص و ۳۵ساله ۲ نفر را به قتل رسانده و بزودی خبر دستگیری آن اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز