مدیر توزیع نیروی برق پیرانشهر:

شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز شبکه برق پیرانشهر سبب کاهش قطعی در روزهای بارندگی شد

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۵:۴۸
کد خبر: ۶۸۰۸۱۸
شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز شبکه برق پیرانشهر سبب کاهش قطعی در روزهای بارندگی شد
مدیر توزیع نیروی برق پیرانشهر گفت: شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز شبکه برق پیرانشهر سبب کاهش قطعی در روزهای بارندگی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جلال زایر بیان کرد: با حمایت‌های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و تلاش همکاران اداره برق پیرانشهر نقاط حادثه خیز و مناطقی که نیاز به مرمت و بازسازی داشتند، شناسایی شد و موفق شدیم در پاییز 96 قبل از شروع بارندگی‌های سنگین بسیاری از نقاط را مرمت کنیم.

مدیر توزیع نیروی برق پیرانشهر اشاره کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 55 کیلومتر از خطوط شبکه توزیع برق که قبلا شناسایی و مشخص شده بودند در شهرستان پیرانشهر مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اینکه بارندگی‌های اخیر پیرانشهر نسبت به سایر شهرهای استان شدیدتر بود افزود: در بارندگی‌های اخیر سرعت باد در این شهرستان به بیش از 95 کیلومتر می‌رسید و در چندین مرحله شاهد بارش برف‌های سنگین و وزش بادهای شدید بودیم که با این شرایط میزان قطعی حاصل از این بحران بسیار جزئی بود و در تعداد یک یا دو روستا نیز که دچار مشکل بودند در عرض کمتر از 2 ساعت گروه‌ها به محل حادثه اعزام و مشکل خاموشی این مناطق برطرف شد.

مدیر توزیع نیروی برق پیرانشهر اعلام کرد: در طول بارندگی‌ها چهار اکیپ برق در داخل شهر پیرانشهر و 4 اکیپ نیز در مناطق روستایی به حالت آماده باش مستقر بودند تا در صورت بروز مشکل سریعا جهت رفع آن اقدام کنند.

زائر همچنین عنوان کرد: امسال با توجه به تمهیدات صورت گرفته و شاخه زنی‌هایی که قبل از شروع بارندگی‌ها به صورت اساسی توسط اکیپ‌های مدیریت توزیع برق پیرانشهر انجام شده بود خاموشی برق در این شهرستان شاهد نبودیم و تنها دو روستایی که بر اثر بارندگی مشکل پیدا کرده بودند سریعا با حضور نیروهای برق مشکل آن‌ها برطرف شد.

وی اذعان کرد: این شهرستان سال‌های قبل با بحران‌های جدی در زمان بارندگی‌ها مواجه بود اما در سال 96 برخلاف بارندگی‌های سنگین شاهد بهبود تاب آوری شبکه بودیم و با اقدامات صورت گرفته خاموشی جدی در این شهرستان وجود نداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز