رونمایی از سامانه جامع راهنمایان گردشگری کشور

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱:۱۷
کد خبر: ۶۸۰۹۲۹
رونمایی از سامانه جامع راهنمایان گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری برنا؛ یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور با حضور 450 نفر از اول اسفند جاری در کرمانشاه آغاز شده  و امروز  جمعه با رونمایی از سامانه جامع راهنمایان گردشگری کشور انجام شد.

اویس کیانی رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور گفت: این سامانه تسهیل کننده فعالیت‌ها و ارتباطات راهنمایان گردشگری با دیگر عناصر فعال در این عرصه است.

وی به تهیه و تدوین کتاب مرجع جامع گردشگری کرمانشاه به عنوان یکی از اقدامات در دست اجرای این کانون اشاره کرد و افزود: به عنوان دستاورد این گردهمایی در نظر داریم کرمانشاه را بهتر و بیشتر به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم.

رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری سراسر کشور گفت:  تدوین بسته گردشگری ریلی استان کرمانشاه با توجه به افتتاح قطار کرمانشاه، توسعه گردشگری سلامت از طریق رایزنی با هایتک سلیمانیه عراق و رایزنی با تور لیدرهای ایتالیایی برای هدایت گردشگران به کرمانشاه از دیگر اقدامات این کانون در راستای تبدیل کرمانشاه به مقصد گردشگری کشور است.

کیانی ادامه داد: استان کرمانشاه با حدود دو میلیون نفر جمعیت دارای 31 شهر و دو هزار و 622 روستاست.

وی افزود: در استان کرمانشاه تاکنون بیش از چهارهزار اثر تاریخی شناسایی شده که بیش از دو هزار و 200 اثر از این تعداد ثبت ملی شده است.

 

نظر شما