امام جمعه خمین:

قوه قضائیه به اقدامات غیرانسانی قانون شکنان پاسخ قاطع دهد

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۶:۱۹
کد خبر: ۶۸۰۹۳۸
قوه قضائیه به اقدامات غیرانسانی قانون شکنان پاسخ قاطع دهد
امام جمعه خمین گفت: تفرقه و نفاق و دوری از آرمان های حیاتبخش نظام جمهوری اسلامی ایران، مهمترین آفت کشور است.

به گزارش برنا از خمین ، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) با محکوم کردن حادثه خیابان پاسداران و تسلیت به خانواده شهدای نیروی انتظامی این حادثه افزود: قوه قضائیه با تمام قدرت و عادلانه، به اقدامات غیرانسانی قانون شکنان، پاسخ قاطع دهد.

وی اظهارکرد: در این حادثه نیروی انتظامی در مقابل قانون شکنان مدارا کرد اما عده ای با برهم زدن نظم و امنیت، چند تن از نیروهای انتظامی و بسیج را مظلومانه به شهادت رساند.

امام جمعه خمین ادامه داد: نیروی انتظامی، 300 نفر از آشوبگران را دستگیر کرد و از قوه قضائیه انتظار می رود که با مسببان این حادثه و کسانی که اموال مردم را تخریب کردند، قاطعانه برخورد کند.

وی در سخنان دیگر خود خواستار حمایت مسئولان از تولید کنندگان شد و ادامه داد: مسئولان با حمایت از تولید کنندگان و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به تولید کنندگان کمک کنند.

خطیب جمعه خمین افزود: تولید کنندگان نیز با تولید کالای با کیفیت و رقابتی، به مصرف کننده کمک کنند تا مردم توان و قدرت خرید داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی در سخنان دیگر خود به هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی نیز اشاره کرد و ادامه داد: مبانی دین مبین اسلام بر تعالی آموزش به ویژه در حوزه تربیت فردی و اخلاقی تاکید ویژه دارد.

وی یکی از مشکلات جوامع بشری را فاصله گرفتن از اخلاق اسلامی بیان کرد و افزود: تلاش شود فرزندان با اخلاق و تربیت اسلامی آشنا شوند و در این صورت، بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

خطیب جمعه خمین در سخنان دیگر خود به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز نیز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار رهنمودهایی فرمودند که باید سر لوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی با تقدیر از برگزاری آیین های سوگواری حضرت زهرا (س) افزود: از همه دست اندارکاران برگزاری این آیین که با شکوهتر از هر سال برگزار شد، تقدیر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز