"کرمانشاه ۲۰۲۰" تحول در گردشگری

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۹:۰۸
کد خبر: ۶۸۰۹۳۹
کرمانشاه ۲۰۲۰ تحول در گردشگری

به گزارش خبرگزاری برنا؛  طرح "کرمانشاه 2020" با محوریت خدمات و گردشگری باعث تحول در  گردشگری استان کرمانشاه می‌شود. 

هوشنگ بازوند امروز(4 اسفند) استاندار کرمانشاه با بیان مطلب بالا، در مراسم اختتامیه یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور که در کرمانشاه افزود: نقش راهنمایان گردشگری در جهش صنعت گردشگری یک نقش بی‌بدیل و انکارناپذیر است.

وی ادامه داد: اگر امروز صنعت گردشگری نسبت به سایر صنایع در دنیا با سرعت رو به رشد است به دلیل نقشی است که راهنمایان گردشگری ایفا می کنند. 

استاندار کرمانشاه گفتک صنعت گردشگری تولید ثروت و تولید قدرت می‌کند و کشورهای بسیاری با استفاده از این صنعت امروز ثروتمند و قدرتمند شده‌اند. 

بازوند ادامه داد: صنعت گردشگری می‌تواند سرمایه‌های فرهنگی را افزایش دهد و قدرت در 50 سال آینده قدرت نرم خواهد بود که بزرگ‌ترین ابرقدرت‌های دنیا را به وجود می‌آورد. 

وی افزود: امروز گردشگری در سبد خانوارهای ایرانی نقش پیدا کرده و این یک نوید بسیار خوب است که امروز صنعت گردشگری احساس نیاز را در خانوارهای ایرانی به وجود آورده که باید از این فرصت استفاده کنیم. 

استاندار کرمانشاه گفت: صنعت گردشگری باعث تحول اقتصادی کشور، افزایش سرانه درآمد مردم و عدالت اجتماعی در سرانه درآمد مردم می‌شود. 

بازوند به ظرفیت‌ها و وجود انواع گردشگری در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم سال 97 سال پویایی و شکوفایی گردشگری کرمانشاه باشد. 

وی افزود: ایده "کرمانشاه 2020" با محوریت گردشگری و خدمات در استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است. استاندار کرمانشاه گفت: این طرح که باید مصوبه دولت را برای آن بگیریم می‌تواند تحول در اتوبان میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه را رقم بزند. 

استاندار کرمانشاه از راهنمایان گردشگری خواست در شکل‌گیری، حرکت و سرعت این ایده نقش ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز