رئیس شورای اسلامی خوی:

موضوع نگارخانه خوی نشات گرفته از عدم هماهنگی صحیح است

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴:۳۹
کد خبر: ۶۸۰۹۶۳
موضوع نگارخانه خوی نشات گرفته از عدم هماهنگی صحیح است
رئیس شورای اسلامی خوی گفت: متأسفانه برخی کارها در خصوص نگارخانه خوی بدون هماهنگی اتفاق افتاده که این ناهماهنگی‌ها باعث شده تا مشکلات جزئی در این خصوص به وجود بیاید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، غلامعلی شریف، با اشاره به مشکلات بوجود آمده در خصوص نگارخانه خوی اظهار داشت: متأسفانه برخی کارها در خصوص نگارخانه خوی بدون هماهنگی اتفاق افتاده که این ناهماهنگی‌ها باعث شده تا مشکلات جزئی در این خصوص به وجود بیاید که می‌توانست با یک برنامه‌ریزی دقیق از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد.

وی افزود: شهرداری خوی اعتراض خود را طی نامه‌ای و با استناد به نامه‌های سال‌های قبل به اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرده است که من بر این باور هستم که شهرداری میتواند این مسئله را حقوقی پیگیری کند و کاش برخی از این اقدامات با هماهنگی شهرداری و اداره ارشاد اسلامی انجام می‌شد.

رئیس شورای اسلامی خوی بیان کرد: شهر ما هم به هنرمندان هنرهای تجسمی و هم به رسانه‌های دیجیتال نیاز دارد و کسی منکر این امر نیست و تنها مشکل عدم برنامه‌ریزی صحیح است البته  شورای اسلامی شهر قدم‌های مهمی برای حل این مشکل برداشته  است.

وی گفت: جلسه‌ای با حضور مسئولان رسانه‌های دیجیتال تشکیل داده است و اعلام آمادگی کردیم که حاضریم فضایی را در محدوده پارک ملت در اختیار رسانه‌های دیجیتال قرار داده شود و با تأمین اعتبار یک مرکز فیزیکی مناسب برای این حوزه ساخته شود.

لازم به ذکر است شهرداری در نامه خود به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است زمین فعلی ساختمان نگارخانه خوی در تاریخ 87/7/15 با مصوبه شورای اسلامی شهر برای احداث " نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان خوی" در اختیار اداره مسکن و شهرسازی قرار گرفته بود.

نظر شما