فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

نسل چهارم انقلاب خود را مقید به ارزشهای دینی و اعتقادی می داند/مردم نسبت به آرمان های اولیه انقلاب وفادار مانده اند

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۱:۲۳
کد خبر: ۶۸۱۰۱۱
نسل چهارم انقلاب خود را مقید به ارزشهای دینی و اعتقادی می داند/مردم نسبت به آرمان های اولیه انقلاب وفادار مانده اند
سردار مرتضی کشکولی گفت: شورای راهبردی بسیج باید فارغ از نگاههای سیاسی به دنبال توانمند کردن دولت به معنای اعم باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سردار کشکولی در نشست مجمع سالانه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان اظهارکرد : انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) باشعار استقلال آزادی ،جمهوری اسلامی پا به منصه ظهور گذاشت و شعارها و راهبردهایی را به دنیا اعلام کرد که به نوعی اعجاز انقلاب اسلامی ایران بود و نظیری در دنیا نداشت .

وی افزود : انقلاب های مردمی در دنیا هر کدام به نوعی تک راهبردی بود و یا استقلال را شعار خود قرار می دادو یا به مقوله آزادی تاکید می کرد .

سردار کشکولی اعجاز انقلاب اسلامی را این چنین تشریح کرد که انقلاب اسلامی ایران ضمن توجه به اسلامیت و جمهوریت ، به استقلال و آزادی کشور نیز نگاهی جامع و کلان داشت . 

وی در ادامه به آسیب شناسی تحرکات اخیر در برخی شهرهای کشور پرداخت و افزود : از هفتم تا دهم دی ماه در 57شهر کشور تحرکاتی  رخ داد که در مجموع 54هزار نفر به صورت همزمان و 110هزار نفر به صورت غیر همزمان تجمعاتی انجام دادند .

سردار کشکولی تصریح کرد : این تحرکات را می توان به نوعی یک جنگ جهانی نیابتی از طرف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب آورد که تمام توان و تجهیزات خود را به کار گرفتند تا بلکه بتوانند با سوء استفاده از تنگناها ی اقتصادی و اشتغال مردم آنها را به خیابان ها بکشانند .

وی یادآورشد : گرچه این نقشه بسیار حساب شده و دقیق بود و از قبل همه چیز به دقت  بررسی شده بود ولی با انحراف  گردانندگان این بازی و شعارهای برانداز علیه نظام مردم خود را از این هنجار شکنان جدا کردندو در دام آنها نیفتادند .

وی با اشاره به رای بالغ بر 98درصدی مردم در همه پرسی سال 58 به نظام جمهوری اسلامی ،خاطر نشان کرد : با گذشت بیش از 40سال از عمر انقلاب این آمار کمتر از 2درصدی مخالفان یا ممتنعین نظام جمهوری اسلامی  به  کمتر از 3درصد در اغتشاشات سال جاری رسید که نشان می دهد مردم همچون گذشته به نظام و انقلاب اعتماد دارند و خود را وفادار به آرمان های امام و رهبری می دانند .

 سردار کشکولی ابراز کرد: با وجودی که جریان تبادل اطلاعات در شبکه های ارتباطی مجازی دائم در حال پیشرفت است و جوانان و نوجوانان مرتب در معرض شبهه افکنی دشمنان قرار دارند اما آمار ریزش آن چنان ضعیف است که می توان با جرات گفت که دشمن نتوانسته دین گریزی را در نسل جوان ارتقاء دهد و نسل چهارم انقلاب خود را مقید به ارزشهای دینی و اعتقادی می داند .

وی در بیان مصادیق وفاداری مردم به آرمان های انقلاب ،بیان کرد : شرکت بالغ بر  73درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری ، و حضور حماسی مردم در راهپیمایی های 9و 13دی و 22بهمن ماه نشان داد که مردم در صحنه هستندو حاضرند برای پایداری نظام و انقلاب فداکاری کنند .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به انجام تحقیقات میدانی در خصوص پایبندی مردم به اجرای احکام الهی در کشور ، تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری ، حفظ روحیه انقلابی  و استکبار ستیزی مردم و نگاه منفی آنها نسبت به برنامه های ماهواره ای ،یادآورشد : نتایج این تحقیقلات نشان می دهد که مردم از آرمانهای اولیه انقلابی فاصله نگرفته اندو باز هم همچون گذشته روحیه انقلابی خود را حفظ کرده اند .

سردار کشکولی  گفت : در حالی که مردم نسبت به آرمان های اولیه انقلاب وفادار مانده اند اما تاکید کرده اند که نیاز هست تا مسئولین و مدیران بیشتر به شعارهای  انقلاب پایبند شوندو در عمل خود را مقید به اجرای آن بدانند .

وی با تاکید بر نقش ارزنده معلمان در تربیت دینی دانش آموزان ،اضافه کرد  : در جمع معلمان انسان های متدین و متعهد بسیاری وجود دارد و نباید اعتماد به نفس و خودباوری را کم رنگ کنیم و با سیاه نمایی واقعیت ها را وارونه جلوه داد .

سردار کشکولی نگاه بسیج را ساختن تمدن اسلامی دانست وگفت : همه نیروهای انقلابی باید خود را توانمند کنند و روحیه مطالبه گری را با نگاه مشفقانه و دلسوزانه تقویت کنند . 

وی بیان کرد : برای اینکه زمینه های واگرایی را کمرنگ کنیم باید امید بخشی را در مردم تقویت کنیم ، مایوس سازی دشمنان ، تبیین و تشریح پیشرفت ها ، پرهیز از سیاه نمایی و گم نکردن اهداف انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و باور کنیم که دشمنان به دنبال شبهه افکنی در جامعه هستند و بیشتربه دنبال شبهه های فکری و عقیدتی هستند .

سردار کشکولی با تاکید  بر خدمات و فعالیت های آموزش و پرورش در عرصه های مختلف تربیتی و آموزشی صحه گذاشت ،عنوان کرد اقتدار بیرونی و استحکام درونی انقلاب ما به اندازه ای است  که هیچ دشمنی  توان مقابله با کشور ما را ندارد و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هم مرزهای جهانی را درنوردیده و به الگوی جهانی تبدیل شده است .

 

 

نظر شما