امام جمعه پلدختر :

در خصوص قضیه آموزش و پرورش به قانون عمل شود/افرادی که قانون را نادیده می گیرنددوستدارنظام نیستند

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۳۴:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۰۱۷
در خصوص قضیه  آموزش و پرورش به قانون عمل شود/افرادی که قانون را نادیده می گیرنددوستدارنظام نیستند
حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری گفت: قانون فصل الخطاب است و پای بندی به قانون باید فصل الخطاب همه ما باشد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت السلام سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با اشاره به قضایای اخیر آموزش و پرورش این شهرستان ،اظهار کرد: در خصوص قضایای اخیری که در آموزش و پرورش پلدختر پیش آمده ،لازم است به قانون عمل شود

وی با بیان اینکه در این خصوص قانون فصل الخطاب است ،افزود: در عمل همگی باید قانون مند باشیم ،التزام به قانون در عمل برای همه خوب است.

حجت السلام سوری بیان کرد: برخی شاید زبانآ دم از قانون بزنند ولی در عمل ملتزم به قانون نباشند ،برخی دم از قانون می زنند اما در عمل التزامی به ولایت فقیه ندارند.

امام جمعه پلدختر تاکید کرد: اینها فایده ای ندارد ،آن چیزی که بسیار مهم است التزام عملی به قانون است.

وی تصریح کرد:  در همه عرصه ها و همه مسئولیت ها قانون حرف برای گفتن دارد لذا باید پای بندی به قانون فصل الخطاب همه ما باشد.

حجت الاسلام سوری عنوان کرد:مقام معظم رهبری می فرمایند قانون فصل الخطاب است ،همه می گویند قانون فصل الخطاب است لذا به این قانون باید عمل شود.

وی خاطر نشان کرد: آن چیزی که قانون می گوید این است که باید سرلوحه کار قرار گیرد لذا افرادی که قانون را نادیده می گیرند اینها باید دقت کنند و به وظایف خود عمل کرده و همه ماها پای بند قانون باشیم.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: قانون بن بست ندارد ،در همه مسائل ریز و درشت حرف برای گفتن دارد ،بی قانونی  آفاتی دارد و کسانی که در این شهرستان مجری قانون هستند باید قانون را اجرا کنند. پلدختر هویزه ثانی است ،قانون مند است و خدایی ناکرده نباید برخی ها با کارهایی شان قانون را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام سوری یادآورشد: کسانی که به بخواهند بی قانونی را ترویج کنند دوستدار انقلاب ،نظام و مردم نیستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز