افتتاح دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و غذای سالم به همراه جشنواره غذا در مشهد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۸:۱۹
کد خبر: ۶۸۱۱۱۰
افتتاح دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و غذای سالم به همراه جشنواره غذا در مشهد
این مراسم با حضور مزروعی مدیرعامل سازمان جهاد کشاورزی استان، بخشی محبی معاون دادستان مشهد، نوروزی رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد، هوشنگ نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد و حامد ایرانی مدیر برگزاری نمایشگاه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این برنامه مزوعی بیان کرد: باید در جامعه تنوع غذایی را بالاببریم زیرا استفاده بیش از حد از یک سری عذاها و استفاده کم از بخشی از محصولات خوراکی به جامعه آسیب می زند و اگر بخواهیم جامعه بهتری داشته باشیم باید روند تغذیه را در کشور اصلاح نماییم.

همچنین نوروزی رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر گفت: کشور ما دارای مزیت‌های بسیار زیادی در زمینه تولیدات به ویژه محصولات ارگانیک دارد که متاسفانه به اندازه توانمندی در تولید در این حوزه توانایی تبلیغات، معرفی و همچنین بازاریابی وجود ندارد.

وی در خصوص برگزاری دومین نمایشگاه محصولات ارگانیک و غذای سالم، ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرصت بسیار خوبی برای معرفی محصولاتی است که پایه گیاهی داشته که بیشتر در روستاها تولید می‌شوند.

در خاتمه  حامد ایرانی مدیر برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه که با هدف اصلاح الگوی خرید، فرهنگ سازی جایگزینی این محصولات در سبد کالای خرید خانوار و با حضور تولیدکنندگان داخل و خارج استان به منظور عرضه مستقیم محصولات ارگانیک راه‌اندازی خواهد شد و از روز پنج‌شنبه ۳ تا دوشنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است و شهروندان می‌توانند محصولات ارگانیک مانند پسته، زعفران، خرما، زیتون، چای، کشمش انواع روغن‌های گیاهی از جمله روغن کنجد را از این نمایشگاه بازدید و خریداری کنند.

 

نظر شما