مصائب قهرمانی

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۶:۳۶
کد خبر: ۶۸۱۱۷۰
مصائب قهرمانی
با وجود دعوت فدراسیون از محسن قهرمانی، داور خراسانی پر افتخار و به نام کشور، برای شرکت در کلاس مدرسی داوری زیر نظر مدرس اسپانیایی، هیات فوتبال استان برای وی مرخصی ورزشی و معرفی‌نامه صادر نکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ قهرمانی در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: به خاطر احترام به بزرگان فوتبال، برادر زاده‌ام را برای صدور مرخصی ورزشی به هیات فوتبال فرستادم که آقایان بعد از دو ساعت منتظر گذاشتن تمایلی به صدور مرخصی ورزشی نداشتند و صادر نکردند.

قهرمانی افزود: بارها گفته‌ام و می‌گویم متاسفانه افراد کوچکی بر عرصه فوتبال استان حکومت می‌کنند که محلی از اعراب در این رشته ندارند. نه تخصص دارند و نه سعه صدر فقط به فکر منافع شخصی خویش هستند و جای تاسف است که  فوتبال استان را  ٢٠ سال عقب برده‌اند و این جبران پذیر نخواهد بود. حالا رییس فکر می‌کند با صادر نکردن مرخصی ورزشی من می‌تواند جلوی شرکتم را بگیرد یا اسم محسن قهرمانی را پاک کند.

وی افزود: امیدوارم چند ماه دیگر هیات فوتبال خراسان رضوی در پی تغییر صد در صدی که خواهد داشت بتواند عقب ماندگی چهار ساله را کمی پوشش دهد و این نمی‌شود مگر با همدلی و نشست‌های یکپارچه پیشکسوتان. برادران چهار سال در فوتبال بوده و اسمش از صفحه  ورزشی پاک خواهد شد اما امثال قهرمانی، ترکی و کامرانی‌فر هرگز از یادها نخواهند رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز