معاون تعاون بنیاد شهید قزوین:

شناسایی و رفع مشکلات ایثارگران در اولویت مددکاران باشد

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۷:۳۱
کد خبر: ۶۸۱۲۸۶
شناسایی و رفع مشکلات ایثارگران در اولویت مددکاران باشد
محمدرضا علی‌اکبربیک گفت: باید شناسایی و رفع مشکلات و معضلات جامعه ایثارگران در اولویت کاری مددکاران باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمدرضا علی‌اکبربیک" معاون تعاون بنیاد شهید قزوین در جلسه شورای فصلی مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که با حضور غلامرضا حقایق ‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و و مددکاران بنیاد در شهر البرز برگزار شد اظهار کرد: باید شناسایی و رفع مشکلات و معضلات جامعه هدف به ویژه سالمندان بدسرپرست، فرزندان حضانتی و اناث مطلقه شهدا در اولویت کاری مددکاران باشد و امور این عزیزان به صورت مستمر رصد شود.

وی افزود: کارکنان واحد مددکاری بایستی در خصوص شبکه‌های 17گانه برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند و در این راستا از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و ایثارگران شاغل آن دستگاه بهره‌مند شوند.

علی‌اکبربیک گفت: عملکرد سالانه دقیق و به موقع می‌تواند راه‌گشای فعالیت سال آینده باشد لذا ضروری است مددکاران با دقت و به موقع عملکرد خود را تهیه کنند و گزارش دهند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: با توجه به اینکه در پایان سال هستیم، نیاز است دیدارهای باقی مانده به ویژه از والدین شهدا به اتمام برسد.

این مسوول گفت: برگزاری کلاس آموزش خانواده‌ با محوریت آسیب ‌های اجتماعی و وابستگان به مواد مخدر در اولویت کاری مددکاران تا پایان اسفند ماه سال جاری باشد.

علی‌اکبربیک با اشاره به سفرهای شهرستانی مدیرکل و معاونان وی در چهارشنبه هر هفته گفت: تغییراتی در اجرای این سفرها از جمله برنامه ‌ریزی جهت نشست با ایثارگران، استفاده بهینه از ظرفیت معتمدین معین و پیگیری دیدارهای ماه قبل مدنظر است که در سال آینده به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.

در ادامه جلسه هر یک از مددکاران بنیاد استان قزوین مسایل و مشکلات خود را مطرح و در جهت رفع آنها با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

از مهمترین اهداف این جلسه، ارتقای قابلیت‌ ها و همکاری ‌های مشترک، افزایش دانش و تعامل و بهره‌ برداری از توانمندی‌ های متقابل مددکاران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز