قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

با آغوش باز پذیرای افراد خیّر در مجمع خیّرین سلامت هستیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴:۳۸
کد خبر: ۶۸۱۲۹۳
با آغوش باز پذیرای افراد خیّر در مجمع خیّرین سلامت هستیم
دکتر مجید رجبی گفت: خیّرین نقش مهمی در همه حوزه ها مخصوصا حوزه سلامت دارند و با آغوش باز پذیرای آنها در مجمع خیّرین سلامت هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر "مجید رجبی" قائم مقام رییس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت گفت: با افتتاح رسمی دفتر مجمع خیّرین سلامت استان قزوین که در بهمن1396 با حضور خیّرین سلامت استان انجام شد، منتظر حضور تمام افراد خیّر در حوزه سلامت استان و مشارکت در کارهای خیّرین سلامت استان هستیم.

دکتر رجبی عنوان کرد: خوشبختانه استان قزوین در موضوع مشارکت های مردمی و اقدامات خیرخواهانه از اولین استان های کشور است و مردم آن، همیشه پای کار خیر هستند.

وی افزود: امیدواریم در حوزه سلامت که مهمترین دغدغه مردم استان و کشور است، با حضور خیّرین بتوانیم گام های بلندی برای استان قزوین برداریم.

این مقام مسوول با بیان اینکه ورود خیّرین سلامت در کنار مجمع، می تواند کمک شایانی برای مردم بی بضاعت استان باشد و بی صبرانه خواستار حضور آنان هستیم، گفت: بیشتر مردم ما از نظر مالی در وضعیت مناسبی قرار ندارند و حضور آنان، باعث دلگرمی این عزیزان و به خصوص نیارمندان واقعی در بخش سلامت استان خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز