افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۸۱۳۱۲
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در کرمانشاه
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان کرمانشاه با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولین و پژوهشگران استان، امروز(پنجم اسفند)در محل ساختمان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛مصطفی فیضی مسئول برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان کرمانشاه گفت: 25 دستگاه اجرایی و 30 شرکت دانش‌بنیان و واحدهای مستقر در مراکز رشد و پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در این نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه دستاوردهای ارزشمندی در حوزه‌های مختلف علوم به ویژه علوم جدید نظیر نانو فناوری، هوافضا، علوم مهندسی و الکترونیک ارائه شده است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی و ایجاد انگیزه در طیف وسیع دانش‌آموزان علاقه‌مند به امور پژوهشی از هدف اصلی برپایی این نمایشگاه است که در این راستا کمیته اجرایی نمایشگاه به صورت ویژه و طی یک مراسم از دانشجویان و دانش‌آموزان مبتکر و خلاق تجلیل خواهد کرد.

مسئول برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان کرمانشاه از معرفی و انتخاب محصول و غرفه برتر در این نمایشگاه خبر داد و گفت: تیم‌های داوری از رشته‌های مختلف براساس شاخص‌هایی مانند قابلیت تجاری‌سازی، نوآوری، عدم تکرار پذیربودن محصول و بصورت تیمی اجرا شدن فعالیت، محصول و غرفه‌های برتر نمایشگاه را معرفی می‌کنند.

فیضی ادامه داد: همچنین نمایشگاه عکسی با موضوع زلزله در حاشیه این نمایشگاه برپا شده است.

وی افزود: شعار امسال هفته پژوهش"پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری زیربنای تولید و اشتغال" است،

مسئول برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان کرمانشاه گفت: این نمایشگاه از امروز (5 اسفند) تا هفتم اسفند برپا خواهد بود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

 فیضی گفت: امسال برنامه‌های هفته پژوهش در استان کرمانشاه به دلیل وقوع زلزله با تاخیر چند ماهه برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز