مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبرداد:

۱۵نوروزگاه در استان مرکزی پیش بینی شده است

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۱:۱۷
کد خبر: ۶۸۱۳۹۹
۱۵نوروزگاه در استان مرکزی پیش بینی شده است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 15نوروزگاه در نقاط مختلف استان برای تعطیلات نوروزی امسال پیش بینی شده است.

به گزارش برنا از اراک ، سیدمحمد حسینی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در استانداری افزود: در این نوروزگاه ها خدماتی همچون ارائه سوغات، صنایع دستی محلی و گردش در اماکن مختلف شامل مسجد جامع ساوه، قلعه سالارمحتشم خمین، قنات ابراهیم آباد، نیمور محلات، نراق، دلیجان، بازارچه صنایع دستی قورچی تدارک شده است.

وی اظهارکرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در پارک ملت اراک و نمایشگاه بین المللی استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده میراث فرهنگی برای تعطیلات نوروز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: استقبال از مسافران نوروزی در روز نخست سال جدید در سه راهی خمین نیز همانند سال های گذشته انجام و مهمانان با ورود به استان با دریافت پیامکی اطلاعات مورد نیاز از آدرس مکان های گردشگری و شماره تماس های ضروری را دریافت خواهند کرد.

حسینی افزود: 10کمیته شامل خدمات حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک، هماهنگی شهرداری ها و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، اسکان ، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت سلامت و محیط زیست و اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی در ستاد تسهیلات نوروزی استان پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز