معاون اقتصادی استاندار قزوین:

میوه شب عید از ۲۴ اسفندماه در قزوین توزیع می شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۹:۴۰
کد خبر: ۶۸۱۶۴۱
میوه شب عید از  ۲۴ اسفندماه در قزوین توزیع می شود
معاون اقتصادی استاندار قزوین از توزیع میوه شب عید از 24اسفندماه در این استان جهت سهولت در خرید مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در اتحادیه دامداران با هدف تامین و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی مردم در شب عید برگزار شد اظهار کرد: توزیع میوه شب عید از ۲۴اسفند ماه در سطح استان و بر اساس سهمیه بندی شهرستانی انجام می شود.

وی افزود: توقع مردم و جامعه این است که در آستانه شب عید، قیمت تخم مرغ در بازار کنترل شود بنابراین باید مانع از افزایش قیمت کالا های مورد نیاز مردم شویم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: انتظار مردم از ستاد تنظیم بازار فراوانی تخم مرغ در بازار و کاهش قیمت در آستانه شب عید است.

وی افزود: باید به مردم اطمینان داد در تامین کالاهای اساسی شب عیدهیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

حبیبی با تشکر از تعاونی ها و اتحادیه ها در تامین ۲۰درصد سهم تولید واحدهای مرغ تخمگذار استان،  بر استمرار این روند و برخورد با واحدهایی که در این زمینه همکاری نمی کنند تاکید کرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در ادامه گفت: بدون اتلاف وقت بایستی با هماهنگی تعزیرات با واحدهایی که ۲۰ درصد سهم خود را به استان تخصیص نمی دهند برخورد قانونی شود.

حبیبی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر توزیع یادآور شد: تخم مرغ باید  با نرخ ۱۲هزار و ۶۰۰تومان در نقاط مختلف استان توزیع شود.

این مقام مسوول تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده امیدواریم محدودیت و کمبودها تامین شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین به تامین مرغ مورد نیاز شهروندان در شب عید اشاره کرد و گفت: قیمت مرغ نیز با توجه به توزیع مرغ منجمد، کنترل شده و هم اکنون با قیمت مناسب در سطح استان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد:برای شب عید بین ۴۰۰تا ۵۰۰تن مرغ منجمد ذخیره سازی شده است.

حبیبی تصریح کرد: همچنین گوشت قرمز نیز با توجه به توانمندی استان در تولید این محصول دامی، از ظرفیت و پتانسیل واحدهای تولیدی دامی استان استفاده خواهد شد.

این مقام مسوول به توزیع میوه شب عید شهروندان استان اشاره کرد و گفت: توزیع میوه شب عید از ۲۴اسفند ماه در سطح استان انجام می شود و توزیع بر اساس سهمیه بندی شهرستانی انجام می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز