معاون عمرانی استاندار تاکید کرد:

لزوم اهتمام مسوولان به ساماندهی گلزارهای شهدا

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۷:۴۹
کد خبر: ۶۸۱۶۵۰
لزوم اهتمام مسوولان به ساماندهی گلزارهای شهدا
معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا بر لزوم اهتمام مسوولان به ساماندهی گلزارهای شهدا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا،با اشاره به اهمیت گلزارهای شهدا افزود: مسوولان دستگاه‌ های اجرایی عضو کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و شهرداری‌ ها و دهیاران باید در ساماندهی گلزارها اهتمام جدی داشته باشند.

فرخزاد ساماندهی گلزار شهدا را باتوجه به شان و جایگاه شهدای والامقام امری ضروری دانست که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مصوبات گذشته کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان قزوین بررسی شد و مصوبات جدید نیز مورد تصویب قرار گرفت.

در جلسه فوق مقرر شد، جاده‌های روستایی برای دسترسی آسان به گلزارهای شهدا ساماندهی شود که در این راستا بایستی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برآورد هزینه کند و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز اعتبارات لازم را برای انجام این مهم تخصیص دهد.

همچنین مقرر شد از محل ارزش افزوده اعتبارات لازم برای روشنایی گلزارهای شهدا لحاظ شود و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین نیز اعلام کند در سال آینده مشکلات برق چه تعداد گلزار شهدا را می ‌تواند برطرف کند.

در این جلسه به تعویض سنگ مزار شهدا اشاره شد و مقرر گردید با شهرداری قزوین جلسه‌ای برگزار شود تا اعتبارات خوبی در تحقق این مهم لحاظ شود.

همچنین اعتبارات لازم برای احداث المان شهدای مفقودالاثر استان قزوین در گلزار شهدا مد نظر گرفته شود که در این خصوص شهرداری قزوین اعلام آمادگی کرد.

برگزاری همایش شهرداری ‌ها، دهیاران و فرمانداران از دیگر مصوبات جلسه بود تا در این همایش مشکلات ساماندهی گلزارهای شهدا برطرف شود.

همچنین در خصوص رفع مشکلات ساماندهی گلزارهای شهدا، جلسه‌ای مشترک بین اداره کل امور شهری و روستایی استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین برگزار شود تا در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

 در این جلسه غلامرضا حقایق ‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مطالبی پیرامون اهمیت و جایگاه گلزارهای شهدا بیان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز