معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران در اردبیل:

هر فردی خط قرمز نظام را رد کند برخورد جدی با وی خواهیم داشت

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۶:۱۰
کد خبر: ۶۸۱۶۹۸
هر فردی خط قرمز نظام را رد کند برخورد جدی با وی خواهیم داشت
هر فردی خط قرمز نظام را رد کند برخورد جدی با وی خواهیم داشت و هیچ اقدامی که امنیت و آرمان ما را تهدید کند پذیرفته نیست.

به گزارش برنا،سردار علی اکبر پورجمشیدیان پیش از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای خیبر، بدر، عملیات شمال غرب و مدافعان حرم در اردبیل تصریح کرد: در زمان قاجار شاهد جدا شدن نزدیک به ۸۷۰ هزار از مرزهای کشور به دلیل بی لیاقتی شاهان قاجار بودیم.

وی با اشاره به جنگ های ایران و روس و جنگ های دیگر تا شکل گیری حکومت پهلوی، اضافه کرد: در ادامه در زمان پهلوی شاهد ظلم و ستم گسترده بودیم و شاه ایران در اختیار بیگانگان بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تاکید به اینکه امروز عده ای ناآگاه برخی اقدامات مانند احداث راه و راه آهن را متعلق به رضا شاه می دانند، ادامه داد: این در حالی است که این ساخت و سازها برای منافع انگلیس و آلمان انجام شد.

پورجمشیدیان با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: مطالعه تاریخ بارها از سوی رهبر معظم توصیه شده تا با آگاهی از گذشته ننگین این کشور قدردان امنیت امروز باشیم.

وی با اشاره به رشادت شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: این حماسه ها در تاریخ خواهند ماند و بعد از ۳۰ سال مردم عاشقانه به شهدا ادای احترام می کنند.

به گفته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران شهدا برای خود و منافع خود شهید نشدند، بلکه قهرمانانی هستند که دفاع از مرزهای کشور و آرمان های انقلاب را اولویت خود قرار دادند.

وی با اشاره به رشادت های شهدایی همچون شهید باکری ادامه داد: حماسه شهدا در تاریخ کشور ماندگار است و در دوران دفاع مقدس وجبی از خاک کشور جدا نشد.

پورجمشیدیان با بیان اینکه بعد از دوران دفاع مقدس نیز دشمن دست بردار کشور نبوده است، ادامه داد: همچنان در عملیات های مختلف از جمله شمال غرب کشور ما شاهد تداوم مبارزه و جهاد رزمندگان هستیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران به جانفشانی رزمندگان در دفاع از حرم حضرت زینب (س) اضافه کرد: رزمندگان در مقابل فجایع داعش ایستادگی کردند و ما مدیون آن ها هستیم.

وی تصریح کرد: عده ای می گویند این افراد برای پول رفتند و این اظهارات از سوی افرادی مطرح می شود که در سایه امنیت کشور در آزادی و امکانات به سر برده و خود بیشتر منفعت مادی را دنبال می کنند.

پورجمشیدیان با بیان اینکه یک عده ناآگاه و درویش نما بر علیه نظام شعار می دهند، ادامه داد: این در حالی است که شهدا خالق حماسه بوده و هستند و مردم قدردان شهدای خود خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه مشکل و بی کفایتی هم در کشور داریم: تاکید کرد: نباید عده ای آب به آسیاب دشمن بریزند و خطوط قرمز نظام را رد نکنند.

وی متذکر شد: هر فردی خط قرمز نظام را رد کند برخورد جدی با وی خواهیم داشت و هیچ اقدامی که امنیت و آرمان ما را تهدید کند پذیرفته نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز