سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد

آقاخانی:توسعه ورزش بانوان در روستاها در اولویت قرار دارد

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲:۲۴
کد خبر: ۶۸۱۷۱۳
آقاخانی:توسعه ورزش بانوان در روستاها در اولویت قرار  دارد
توسعه ورزش بانوان در روستاها باید با ارزیابی کامل و کارشناسی دقیق اجرا شود تا بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص توسعه ورزش روستایی و حضور بانوان روستایی در ورزش گفت: در کنار ورزش همگانی، طرح توسعه ورزش بانوان در روستاها باید به طور کارشناسی با هماهنگی هیئت روستایی عشایری و بازیهای بومی محلی و امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری شود تا علاوه بر پرهیز از موازی کاری، به نتیجه مطلوب دست پیداکنیم.

آقاخانی افزود: گسترش ورزش همگانی و توجه به ورزش قهرمانی و پیگیری طرح توسعه ورزش بانوان در روستاهای استان با هدف سالم سازی جامعه و ایجاد نشاط در میان مردم ، در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های مرتبط با موضوع مطرح شده در استان اردبیل است .
وی گفت: برای ایجاد هماهنگی های لازم و رسیدن به نشاط اجتماعی و ایجاد انگیزه برای رشد و توسعه ورزش استان در روستاها ، فعالیت های ورزش همگانی به خصوص احیای برنامه های ورزشی روستایی عشایری در روستاها نیاز داریم .
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا در حوزه ورزش های بومی محلی نیاز هست بخشداری ها، رابطین ورزشی ، دهیاران و شورای روستاها با اداره کل ورزش وجوانان به خصوص هیئت روستایی عشایری، بازیهای بومی محلی و هیئت همگانی استان اردبیل در برگزاری برنامه ها مساعدت و مشارکت داشته باشند چراکه با ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی می توانیم مانع از تاثیرگذاری آسیب های اجتماعی در روستاها باشیم.
آقاخانی در پایان گفت: برای جلوگیری از روند کاهش جمعیت روستاها و مهاجرت روستاییان به مرکز استان و شهرستانهای اطراف کارهای اساسی باید صورت بگیرد که حوزه ورزش می تواند نقش مهمی داشته باشد. یکی از اهداف توسعه ورزش روستایی و عشایری و بازیهای بومی محلی، ایجاد شور و نشاط، ماندگاری مردم و توسعه روستاها باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز