مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان:

ثبت ۹هزار و ۳۶۱ فقره تخلفات رانندگی درمحورهای مواصلاتی لرستان

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۴:۵۳
کد خبر: ۶۸۱۷۷۵
ثبت ۹هزار و ۳۶۱ فقره تخلفات رانندگی درمحورهای مواصلاتی لرستان
عباس شرفی گفت: در دی ماه امسال 9هزار و 361 فقره تخلفات رانندگی در محورهای مواصلاتی لرستان ثبت شده که معادل 2.3 کل تخلفات در جاده‌های کشور است.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛شرفی در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در دی ماه 96 تعداد 9هزار و 361فقره تخلفات عبور و مرور از طریق سامانه‌های هوشمند کنترل سرعت موجود در محورهای مواصلاتی لرستان ثبت و برای پلیس ارسال شده است این در حالی است که درمجموع 395هزار و 488فقره تخلف در راه‌های کشور به پلیس گزارش گردیده، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که  2.3درصد تخلفات کشور در لرستان به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه طی مدت یادشده تعداد تخلفات رانندگی در جاده‌های کشور نسبت به آذرماه 16درصد کاهش یافته است، افزود: در دی ماه 96 تعداد تخلفات ارسالی از 42سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور موجود در جاده‌های لرستان نسبت به آذر ماه 15درصد کاهش داشته که گواه روشنی بر اثرگذاری سامانه‌های هوشمند جاده‌ای است.

شرفی تصریح کرد: از مجموع تخلفات عبور و مرور در محورهای استان لرستان، پنج هزار و 42 فقره برابر 54درصد کل تخلفات تخطی از حد مجاز سرعت متوسط و چهار هزار و 319فقره معادل 46درصد مربوط به سرعت لحظه‌ای می‌باشد این در حالی است که در آمار کشوری 77درصد تخلفات سهم سرعت لحظه‌ای و 23درصد به سرعت متوسط اختصاص دارد.

وی خاطر نشان کرد: محورهای بروجرد- خرم‌‌آباد و مسیر رفت و برگشت آزادراه خرم‌آباد- پل زال دارای بیشترین تخلف و کمترین تخلف نیز در سه محور بروجرد- پلدختر، اراک –بروجرد و نجف‌آباد الیگودرز ثبت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز