نظارت بر بازار استان از ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا ۳۱ فروردین ادامه دارد

۱۵۰ تیم بازرسی بر بازار شب عید استان مرکزی نظارت دارند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۳۴:۰۴
کد خبر: ۶۸۱۸۲۵
۱۵۰ تیم بازرسی بر بازار شب عید استان مرکزی نظارت دارند
استاندار مرکزی از نظارت ۱۵۰ تیم بازرسی بر بازار شب عید استان مرکزی خبرداد.

به گزارش برنا از اراک؛ اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی با حضور استاندار، معاونان، اعضای ستاد مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها برگزار شد.

 استاندارمرکزی در این جلسه با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال و نوروز بیش از ۱۵۰ تیم مسئول نظارت و بازرسی بر قیمت‌ها نظارت دارند، گفت: نظارت بر بازار استان از ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا ۳۱ فروردین ادامه خواهد داشت.

آقازاده با بیان اینکه در ایام پایانی سال مردم برای تامین مواد غذایی و کالا‌های اساسی خود روانه بازا می‌شوند و عرضه و تقاضا بالا می‌رود، افزود: کنترل و نظارت بر قیمت‌ها باید توسط دستگاه‌های عامل با تدبیر و جدیت انجام شود.

سعد فرخی، مدیر کل امور اقتصادی استانداری مرکزی هم در این جلسه نبود انبار برای ذخیره سازی کالا‌های اساسی را از مهمترین مشکلات دانست و گفت: ۵۳۷ تن برنج برای رفاه مردم در ایام نوروز تامین شده است.

توزیع تخم مرغ به نرخ دولتی در فروشگاه‌های استان و نظارت و کنترل بر قیمت این محصول، تامین میوه شب عید، تهیه کالا‌های اساسی شامل: برنج، لبنیات و روغن و کنترل فیمت و تامین مواد پروتئینی برای مردم از مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز