احداث سه نیروگاه جدید در استان مرکزی به تصویب رسید

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۲:۱۷
کد خبر: ۶۸۱۸۵۰
احداث سه نیروگاه جدید در استان مرکزی به تصویب رسید
در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان، رسیدگی به اجرای ۱۴دستور کار دبیرخانه و احداث سه نیروگاه جدید در استان مرکزی به موافقت اعضا رسید.

به گزارش برنا از اراک، درجلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی که به ریاست زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور چند تن از فرمانداران شهرستانهای تابع و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد،  14دستور کار که از طرف دبیرخانه ارجاع شده بود ؛ مورد بررسی اعضا قرار گرفت و احداث سه نیروگاه جدید در استان نیز مورد موافقت واقع شد.
در جلسه این کارگروه مقرر شد؛ یک نیروگاه سیکل ترکیبی هزار و 200مگاواتی با سرمایه گذاری 600میلیون دلاری خارجی در شهرستان ساوه ساخته شود.
احداث یک نیروگاه خورشیدی در زمینی به مساحت 20هکتار در شهرستان اراک و یک نیروگاه خورشیدی دیگر در 14هکتار از اراضی حسین آباد ساوه از دیگر مصوبات جلسه کارگروه  امور زیربنایی و شهرسازی استان بود.
این دو نیروگاه را بخش خصوصی اجرا خواهد کرد.
ایجاد ناحیه صنعتی به مساحت 35هکتار در خنجین، احداث مجتمع تفریحی اقامتی و گردشگری در اراضی طاهرآباد شهرستان تفرش و طرح تفریحی، ورزشی و گردشگری سازمان تامین اجتماعی در منطقه نمونه گردشگری دره گردو اراک با سرمایه گذاری 100میلیارد تومان، از دیگر طرح هایی بود که اعضای کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با آنها موافقت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز