رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر عنوان کرد:

پویایی فرهنگ جامعه نخستین اولویت مدیریت شهری ساوه است

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۷:۰۹
کد خبر: ۶۸۱۹۹۴
پویایی فرهنگ جامعه نخستین اولویت مدیریت شهری  ساوه است
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ساوه بر استفاده از ظرفیت و توانمندی نظرات نخبگان و فعالان فرهنگی در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش برنا از اراک ، احمد حاج امینی   در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا، متولیان فرهنگی و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان ساوه برگزار شد گفت: در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر به دنبال ارایه برنامه‌های فرهنگی با جذابیت بالا و مطابق با سلیقه تمامی شهروندان هستیم.

وی در ادامه گفت: برای اداره امور شهر اولویت بندی کنیم که نخستین اولویت پویایی فرهنگ جامعه و حاکم شدن فرهنگ اصولی است چرا که معتقدیم اگر فرهنگ اصلاح شود قطعا سایر حوزه ها نیز اصلاح می شود.

حاج امینی در ادامه گفت: تعامل با مجموعه های فرهنگی از موضوعاتی است که در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر پیگیری و تاکنون ثمرات بسیار خوبی نیز داشته است.

وی در ادامه به موضوع چهارشنبه آخر سال به عنوان دستور دوم کمیسیون اشاره کرد و از همه متولیان فرهنگی خواست تا به مدیریت واحد مانع از بروز آسیب‌ها و تبعات منفی این آئین سنتی شوند.

وی عنوان کرد: در بودجه 138 میلیاردی شهرداری برای سال آینده حدود سه میلیارد تومان در حوزه فرهنگی ورزشی اجتماعی پیش بینی شده است که به دنبال همفکری برای هزینه مطلوب در این حوزه با استفاده از نظرات نخبگان فرهنگی جامعه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز