از ابتدای سال صورت گرفت؛

اعطای تسهیلات به بیش از ۱۳ هزار طرح اشتغال خرد و خانگی در خراسان رضوی

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۴:۴۰
کد خبر: ۶۸۲۱۶۴
اعطای تسهیلات به بیش از ۱۳ هزار طرح اشتغال خرد و خانگی در خراسان رضوی
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 13 هزار و 130 طرح اشتغالزای خرد و خانگی در سطح استان از تسهیلات بانکی مصوب برخوردار شده اند.

به گزارش اخبرگزاری برنا از مشهد، علی رسولیان افزود: در مجموع حجم کل تسهیلات اعطایی به این حوزه یک هزار و 890 میلیارد ریال می باشد که به افراد معرفی شده به بانک از سوی معرفی کمیته امداد امام )ره)، بهزیستی استان و صندوق کارآفرینی امید؛ پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس تا کنون 710 میلیاررد ریال تسهیلات به 4 هزار و 749 طرح اقتصادی معرفی شده از سوی صندوق کار آفرینی امید اعطا شده است که بخشی از طرح ها مربوط به اشتغال خرد و بخشی دیگر هم طرح های اقتصادی اشتغالزا هستند.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در قالب طرح های اشتغال خرد و خانگی کمیته امداد هم 850  میلیارد ریال در قالب بیش از 5 هزار طرح جذب شده است.

رسولیان ادامه داد: 534 میلیارد ریال تسهیلات نیز تا کنون به طرح های اشتغالزای خرد بهزیستی خراسان رضوی اعطا شده است.

وی در ادامه افزود: در طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کسب و کار استان هم تا کنون 87 درصد از سهمیه تعیین شده که حدود 5 هزار نفر می باشد، جذب شده  است.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با اشاره به تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری هم گفت: سهمیه تعیین شده برای طرح های اشتغال روستایی و عشایری استان در دو هزار و 130 میلیارد ریال و  مهلت جذب آن مرداد ماه  تعیین شده است که در این راستا استان تلاش می کند در 4 ماهه اول سال 97 سهمیه تعیین شده را جذب کند.

رسولیان تاکید کرد: نگاه به طرح های دارای پشتیبان دارند و اشتغالزایی که از سوی دانش آموختگان ارائه می شود؛ دارای اولویت است.

وی تصریح کرد: ضمن آنکه بانک ها باید چارچوب های تضامین را به صورت  کامل رعایت کرده و اطلاع رسانی های کاملی پیرامون این تسهیلات در سطح استان توسط مسئولان انجام شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز