"نورعلیوند" در جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان پلدختر:

احیای خانه جوان پلدختر / بانکها در پرداخت تسهیلات وام ازدواج به جوانان همکاری کنند

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۳:۴۰
کد خبر: ۶۸۲۳۰۰
احیای خانه جوان پلدختر / بانکها در پرداخت تسهیلات وام ازدواج به جوانان همکاری کنند
رییس ورزش وجوانان پلدختر از واگذاری "خانه جوان " توسط فرمانداری این شهرستان به اداره ورزش وجوانان واحیای این طرح برای جوانان پلدختری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛علی محمد نورعلیوندظهر دو شنبه در پنجمین جلسته ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پلدختر اظهار کرد: با توجه به ارزش واهمیت ازدواج در زندگی انسان لازم است تا بانکها در ارائه تسیلات وام ازدواج به جوانان همکاری لازم را نشان دهند.

وی با اشاره به آمار پرداختی وامهای ازدواج توسط بانکهای شهرستان تا 5 اسفند،آمار پرداختی وام ازدواج توسط بانک کشاورزی  را از352 متقاضی درخواست وام تعداد  345موردپرداختی ، بانک ملی از 241متقاضی تعداد 233 مورد، بانک ملت 303 متقاضی تعداد  205 مورد،  بانک مسکن از 60 متقاضی تعداد 49 مورد ،بانک رفاه از 57 متقاضی تعداد 51 مورد بانک سپه از 180 متقاضی تعداد 163 مورد ،بانک صادرات   از تعداد 49 متقاضی 46 مورد   صندوق کارآفرینی امید از 2 متقاضی تعداد 2 مورد  بانک تجارت 149 متقاضی 141 مورد بانک  انصار7 متقاضی تعداد 7 مورد بانک توسعه  وتعاون  از 14 متقاضی تعداد 14 مورد، بانک  قرض الحسنه مهر ایرانیان  از 37 متقاضی تعداد 37 مورد وپست بانک مرکزی بدون هیچگونه متقاضی وپرداختی  عنوان کرد.       

نورعلیوند تصریح کرد:  از بانکهای برتر در این خصوص کمال تقدیر را داریم ولی انتظار داریم بانکهای دیگر در این زمینه تلاش بیشتری  برای ارائه تسهیلات به جوانان به خرج دهند.

رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر در پایان  با بیان اینکه  نامه نگاری های لازم برای واگذاری  خانه جوان پلدختر به این اداره انجام شده است ،خاطر نشان کرد: با تجهیز وبهسازی خانه جوان  وبهره برداری از این طرح ،جوانان پلدختری می توانند به وسیله تشکییل سمن های حوزه جوانان در این مکان مستقر شده وبا  استقرار در آن به هویت مکانی واجتماعی خاص  خود دست پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز