"ملکشاهی راد" در نشست خبری:

امروز دلالان مدیریتی به عنوان یک پدیده در جامعه ظهور کرده اند/مدیریت جزو مطالبات مردم است/رسانه ها باید نگاه درستی به نمایندگان داشته باشند

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۴:۳۷
کد خبر: ۶۸۲۳۹۶
امروز دلالان مدیریتی به عنوان یک  پدیده در جامعه  ظهور کرده اند/مدیریت جزو مطالبات مردم است/رسانه ها  باید نگاه درستی به نمایندگان داشته باشند
نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت جزو مطالبات مردم است ونمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم وبرطبق اصل 84 قانون مبنی براینکه نمایندگان می توانند در همه امور اظهار نظر کرده و باید در آن دخالت کنند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛محمد رضا ملکشاهی راد که شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی  با خبرنگاران استان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: امروز دلالان مدیریتی به عنوان یک  پدیده در جامعه  ظهور کرده اند وچطور  این دلالان می توانند در انتصابات و مدیریت ها دخالت کنند ولی  نمایندگان  نتوانند؟

وی با اشاره  به  انتقاد رسانه ها در خصوص نقش نمایندگان در مدیریت ها  ،افزود:رسانه ها  باید نگاه درستی به نمایندگان داشته باشند واین نگاه را جا بیاندازنددر غیر این صورت  رسانه ها هم در بیان مطالبات منحرف می شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید در انتصابات مطالبه مردم مورد توجه قرار گیرد،ابراز کرد: وقتی مدیران نیروها را توزیع می کنند، این توزیع نیرو بر اساس خواسته چه  کسی است؟ اگر بر اساس خواست دیگران توزیع می کنند چرا بر اساس خواست ما نمایندگان توزیع نشود؛ مگرما نماینده مردم نیستیم؟ آیا مردمی که به ما رای داده اند در مورد مدیریت نباید اظهار نظر کنندوحق سوال از من داشته باشند؟

ملکشاهی راد تصریح کرد:رسانه ها به من می گویند شما رفته اید دو معاون را در آموزش و پرورش منصوب کرده اید؛ اما عزل و نصب ها وظیفه وزارت خانه است و هیچکس  هم به وسیله نماینده نه ابلاغ مدیریت می گیرد ونه  ابلاغش لغو می شود لذا شما باید از وزیر بپرسید چرا این میزان تحت تاثیر نمایندگان است .

وی با بیان اینکه یک وزیر باید آنقدر اقتدار داشته باشد که پای حرف خود بایستد و احتمال استیضاح را هم داشته باشد،یادآورشد: یکبار در دوره من وقتی مدیرکل آموزش وپرورش بودم ، وزیرآموزش و پرورش به خاطر من استیضاح شد چون  من  بر اساس سهم خواهی تغییر مدیریت ندادم  ولی وزیر در آن ایام محکم به پای من ایستاد و با استعفای من مخالفت کرد.

ملکشاهی راد با بیان اینکه  من هیچ خواسته ای در مورد اداره کل آموزش و پرورش از خدانظر دریکوندمدیرکل آموزش وپرورش لرستان  نداشته ام ،ادامه داد: اگر آقای دریکوندنیز این سهم خواهی ها را برای همه نمی پذیرفت من هیچ وقت به ایشان اعتراضی  نمی کردم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استاندارلرستان را باید کمک کنیم ، وی بسیار روحیه‌ی نقدپذیری دارد چون درباره یک انتصاب انتقاداتی به وی داشتم و ایشان پذیرفت .

نماینده مردم خرم آباد وچگنی  با اشاره به بحث  انتصاب مدیران غیر بومی از سوی استاندار لرستان ،اظهار کرد: ما نمایندگان هم مخالف حضور مدیرغیربومی بودیم ودر اوایل کار استاندار لرستان من به او گفتم که مردم بر روی مدیریت غیر بومی حساسیت دارند.

وی با تاکید براینکه مدیریت بومی اطلاعات بیشتری دارد و برای توسعه نیاز است که مدیران اطلاعات لازم را داشته باشند،بیان کرد: در مدیریت توانمندی ها و قابلیت ها از نظر علمی مدنظر قرار گیرد.

محمد رضا ملکشاهی راد در پایان با بیان اینکه از دست دادن فرصت ها به ضرر مردم است ،گفت: استفاده از مدیران غیربومی در کل کشور موردتاکید  مردم است  ولیکن باید از مدیری که قابلیت ها و توانمندی های لازم را می شناسد  استفاده کنیم  در غیر اینصورت فرصت را از دست می دهیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز