فرماندار خبرداد:

پیاده روی خانوادگی شرق گلستان جمعه در گنبدکاووس

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۲:۰۱
کد خبر: ۶۸۲۶۳۴
پیاده روی خانوادگی شرق گلستان جمعه در گنبدکاووس
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری همگانی با حضور مردم مناطق مختلف شرق استان خبر داد و گفت: این همایش بزرگ روز جمعه 11 اسفند در گنبدکاووس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالقدیر کریمی روز سه شنبه در نشست خبری برگزاری این همایش گفت : این رخداد بزرگ فرهنگی و ورزشی در راستای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می شود.

وی؛ ارتقای شاخص های سلامت و ترویج فرهنگ ورزش همگانی را از دیگر اهداف برگزاری پیاده روی خانوادگی در گنبدکاووس برشمرد و افزود: توجه به ورزش های همگانی و ترویج آن در بین اقشار مختلف مردم از رویکردهای دولت تدبیر و امید است.

کریمی، ورزش را از ضرورت های یک جامعه سالم و با نشاط دانست و اضافه کرد: توجه به این حوزه بویژه برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی و همگانی علاوه بر سلامت جسم و روح افراد، در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

وی با تاکید برضرورت اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در این پیاده روی تصریح کرد: برای تشویق مردم به شرکت دراین همایش افزون بر 400 هزار برگ قرعه کشی چاپ و توسط اداره پست درحال توزیع در شهرهای شرق استان گلستان است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: همچنین این پیاده روی (چهارمین پیاده روی در این شهرستان) از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی به صورت مستقیم پخش می شود و 223 دستگاه دوچرخه به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال خریداری و به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

فرهاد شیبک معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز از برنامه ریزی برای کنترل ترافیک در روز پیاده روی خبر داد و گفت: این رخداد فرهنگی و ورزشی از ساعت هفت صبج جمعه 11 اسفند از محل برج قابوس آغاز و تا پارک الغدیر در ورودی شهر ادامه می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز