نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

همه دستگاه ها موظف به همکاری با دامپزشکی هستند

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۴:۲۶
کد خبر: ۶۸۲۶۴۸
همه دستگاه ها موظف به همکاری با دامپزشکی هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دستگاه ها موظف به همکاری با دامپزشکی به عنوان متولی سلامت دام و طیور و جلوگیری از بیماری های مشترک با انسان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در جمع کارکنان اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، افزود: پیشگیری بهتر از درمان است و دامپزشکی به عنوان متولی سلامت باید این مهم را در اولویت قرار دهد.

به گفته وی حفاظت از دام و طیور به عنوان بارزترین منافع ملی از وظایف تعیین شده دامپزشکی است و طبق گزارش های موجود اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی در خدمت رسانی به جامعه هدف اقدام های خوبی انجام داده و باید سعی کند تا این سلامت همواره در استان وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: همانطور که پیشرفت ارتباطات در باقی مسائل منافع زیادی داشته اما ضررهایی هم عارض است که از صادرات و واردات به عنوان مهمترین بخش آن می توان اشاره کرد و این مهم کار دامپزشکی را دشوار کرده است و دقت عمل بیشتری را می طلبد.

وی با بیان اینکه تمام موجودات عالم هدفمند آفریده شده اند، افزود: این هدفمندی یکی از نعمات بزرگ خداوندی است که در نحوه و بقای موجودات باید تعمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تاکید کرد: طبق شنیده ها، مساله سقط جنین گوسفندان در شهرستان طبس دامداران را به زحمت انداخته که باید در این زمینه اقدام های لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز