رئیس شبکه دامپزشکی اراک :

کشف ۵۰۲ کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۶:۰۲:۰۱
کد خبر: ۶۸۲۷۸۷
کشف  ۵۰۲ کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی
رئیس شبکه دامپزشکی اراک از کشف و ضبط ۵۰۲کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی در اراک، در راستای اجرای طرح بازرسی بهداشتی خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، محمدرضا جوانمرد با اعلام این خبر گفت: این میزان فرآورده غیربهداشتی خام دامی در 24 ساعت اخیر در راستای اجرای طرح بازرسی بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان اراک از واحدهای  تولید، عرضه و فرآوری محصولات خام دامی این شهرستان، کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این بازدید ها 74کیلوگرم گوشت قرمز، 9کیلوگرم گوشت مرغ، پنج کیلوگرم آلایش مرغی، هفت کیلوگرم ماهی و هفت کیلوگرم تخم مرغ فاقد هویت و 400کیلوگرم کتف و بال مرغ تاریخ گذشته، از واحدهای عرضه سطح شهرستان اراک کشف و با حکم مقام قضایی معدوم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی اراک خاطر نشان کرد: در جریان بازرسی از واحد های عرضه و تولید محصولات دام و طیور و معرفی چهار واحد متخلف به مقام قضایی شامل یک واحد عرضه طیور بومی به صورت دستفرشی به 35میلیون ریال بدل از سه ماه حبس، یک واحد مرغ فروشی غیربهداشتی به 50میلیون ریال جریمه، یک واحد مرغداری غیرمجاز به 6ماه حبس به مدت یک سال تعلیق یک و یک مرغداری غیرمجاز دیگر به 18میلیون ریال جریمه بدل از حبس محکوم شدند.

 

نظر شما