بیدارباش فرماندار سرعین به ادارات

ادارات سرعین در تعطیلات نوروز بدون تعطیلی خدمات ارائه می کنند

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۶:۳۷:۴۳
کد خبر: ۶۸۲۸۸۳
ادارات سرعین در تعطیلات نوروز بدون تعطیلی خدمات ارائه می کنند
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین گفت: در تعطیلات نوروز سال آینده ادارات این شهرستان بدون تعطیلی به مسافران و گردشگران خدمات ارائه خواهند کرد.

به گزارش برنا،ناصری، رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین تصریح کرد: امسال در نظر داریم خدمات ارائه شده به گردشگران را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد: شهرستان سرعین به لحاظ تعداد مسافران نوروزی از قطب های گردشگری کشور بوده و به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی قلمداد می شود.

به گفته فرماندار شهرستان سرعین این شهرستان در رتبه های نخست برخورداری مراکز اقامتی شهرهای کشور قرار گرفته است و از سویی جاذبه های آب های گرم معدنی و طبیعی آن در کشور بی نظیر است.

ناصری با بیان اینکه امسال افزایشی در قیمت مراکز اقامتی و آبدرمانی این شهرستان اعمال نخواهد شد، اضافه کرد: تمامی امکانات شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی در حالت آماده باش است.

وی ابراز امیدواری کرد با بهبود کیفی قابل توجه خدمات، سرعین با رشد سفرهای نوروزی مواجه شود.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین به آمادگی تمامی دستگاه های خدمات رسان و مراکز اقامتی اشاره کرد و افزود: بخشی از جشنواره زمستانی سرعین نیز با تعطیلات نوروزی همزمان بوده و برنامه های شاد و متنوعی برای گردشگران تدارک دیده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز