به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد؛

برگزاری سومین نمایشگاه سلامت و ارائه محصولات ارگانیک در سرخس

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۹:۵۷
کد خبر: ۶۸۲۹۹۲
برگزاری سومین نمایشگاه سلامت و ارائه محصولات ارگانیک در سرخس
مسئول رستوران های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از برپایی سومین نمایشگاه سلامت و عرضه محصولات ارگانیک و طبیعی خبرداد.

مهدی کهولی در گفتگو با خبرنگار برنا در سرخس با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با هدف گسترش استفاده از محصولات طبیعی و سالم و آشنایی بیشتر خانواده ها همزمان با روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور فعالان عرصه تولید محصولات طبیعی و بدون استفاده از آفات و سموم شیمیایی در سرخس برگزار دایر می گردد.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه انواع محصولات غذایی و بهداشتی، ارگانیک و سالم که در جامعه مورد استفاده خانواده ها قرار دارد پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

کهولی اضافه کرد: در این نمایشگاه انواع محصولا شامل عسل، آجیل طبیعی، انواع عرقیات گیاهی و طبیعی، شوینده های طبیعی و سنتی، شیرینی جات سالم و بدون شکر، تنقلات و انواع آن، نوشیدنی های طبیعی، دمنوش ها و محصولات مختلف غذایی عرضه خواهد شد.

مسئول رستوران های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: این نمایشگاه همه ساله در جهت فرهنگ تغذیه سالم و استفاده از قابلیت های اشتغال در شهر سرخس دایر می شود.

گفتنی است: سومین نمایشگاه سلامت از تاریخ هشتم تا 14 اسفندماه جاری صبح ها از ساعت 9:30 تا 12 و عصرعا از ساعت 17 تا 22 در محل سالن نمایشگاه های دائمی شهرک گاز شهید مهاجر پذیرای عموم خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز