استاندار آذربایجان غربی:

ضرورت برخورد جدی و قاطعانه با کسانی که احساسات قومی را تحریک و امنیت ملی را تهدید می کنند

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۹:۱۳
کد خبر: ۶۸۳۰۱۶
ضرورت برخورد جدی و قاطعانه با کسانی که احساسات قومی را تحریک و امنیت ملی را تهدید می کنند
استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: باید با کسانی که احساسات قومی را تحریک و امنیت ملی را تهدید می کنند برخورد جدی و قاطعانه صورت گیرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری در یازدهمین جلسه شورای اداری استان که عصر امروز با حضور وزیر اطلاعات در محل استانداری برگزار شد، با بیان اینکه امروز توسعه اقتصادی جدا از بحث امنیت نیست، افزود: آرامش و ثبات سیاسی از اصلی ترین عوامل توسعه اقتصادی است و وزارت اطلاعات در تامین این امنیت و آرامش که زمینه ساز توسعه اقتصادی است نقش بسزایی را ایفا می کند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین آرامش و امنیت کشور نیز گفت: وزارت اطلاعات در تامین امنیت و آرامش و خنثی سازی و مقابله با تهدیدات دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی در طول این چهار دهه که از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد، عملکرد بسیار درخشانی داشته است.

استاندار آذربایجان غربی، حفاظت از منابع انسانی کشور و مبارزه با فساد را از دیگر اقدامات اثرگذار وزارت اطلاعات در راستای شکوفایی و توسعه کشور عنوان کرد.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود به وجود امنیت پایدار در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: در آذربایجان غربی علی رغم وجود هزار کیلومتر مرز و همجواری استان با سه کشور خارجی، به واسطه تلاش ها و مجاهدت های نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، تمامی تهدیدات شناسایی و خنثی می شود و امنیت پایدار در استان وجود دارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به وجود تنوع قومی و فرهنگی در استان گفت: اگرچه تنوع قومی و فرهنگی و مرزی بودن استان آذربایجان غربی، این استان را به جهاتی دارای ویژگیهای خاص نموده است اما این مسائل به هیچ وجه برای استان تهدید به شمار نمی رود بلکه فرصت و ظرفیتی است که باید از آنها در جهت توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر استان استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: عده ای، از این تنوع قومی و فرهنگی استان و از کسانی که دارای مشکلات اقتصادی هستند، برای دستیابی به منافع خودشان، سوء استفاده های سیاسی می کنند؛ باید با این افراد که با تحریک احساسات قومی، امنیت ملی را نیز مورد مخاطره قرار می دهند، برخورد جدی و قاطعانه صورت گیرد.

شهریاری در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مدیرکل سابق اطلاعات استان آذربایجان غربی، برای مدیرکل جدید اطلاعات استان آرزوی توفیق نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز